25 Şubat 2016 Perşembe

Yeni Başlangıçlar Mevsimi


Ne zaman bu başlığı yazsam ( ki daha önce bir kez yazmıştım ve şehir değişikliliği yapıyorduk ) yeni bir döneme giriyorum hayatımda .
Bu gün de o günlerden biriydi ...
Tamam tamam abartmayalım , çok ta önemli bir mevzu yok sadece işten atıldım !

Bunu gurur meselesi yapıp ' ağzıma geleni söyledim ve bastım istifayı ' şeklinde de yansıtabilirdim sizlere ve siz gerçeği asla bilemezdiniz ama buda gurur yapacak bir mesele yok.

Sebebine gelirsek ;
Merak ediyorsunuz değil mi  ?

Sanırım Patronluğu bünyesinde çalışan her şahsın kendisine kul-köle olması gerektiğini düşünen ve profosyonel bir iş yaşamından bi haber cahil bir patronumun olması ve benim bu saçma yaptırımlara boyun eğmediğimi söylemem yeterli ...

İşin özü ; adamın biri ( patron kişisi ) ona benim görevim olmadığı halde çay getirmemi , yalakalık yapmamı , çevresindekiler gibi haysiyetsiz ve ona muhtaçmışım ve her sölediğini hatta söylemeyip aklından geçirdiklerini bile anlayıp bir hizmetçi gibi davranmamı istedi ...


Ben ;

Bu zamana kadar kendi doğrularından vazgeçmeyen BEN ... !

Kimseye boyun eğmeyen , prensipleri olan ve görevi dışında çalıştığı ortamda asla birilerine yaranma ve kendini kabul gördürme gayesi olmayan ben ...

Sizce ne yapmış olabilirim ?

Evet sanırım sonuç ortada ...

Demek ki düzen böyle , demek ki herkes layık olduğu ortamlarda olmalı .
Ben bunu anlıyorum ki gerçekten bu tarz insanlarla muhatap olarak gerçekten kendime haksızlık etmişim .



Şimdi ne mi olacak dersiniz ?

Tıpkı başlıkta belirttiğim gibi , gelsin bakalım tüm yenilikleriyle Yeni Başlangıçlar Mevsimim .

Şüphesiz her zorlukla beraber bir kolaylık vardır ...

Bu yüzden hiçç sıkmıyorum canımı ve olumsuz kapıların ardına saklanan ve sadece sabırlı olanların alabileceği güzel hediyelerimi bekliyorum ...

Çok şükür , Bin Şükür ...

Bana daha hayırlı kapılar açabilmek için bu kapıyı kapatan Rabbime Şükürler olsun ...


Sizleri çok seviyorum , görüşmek üzere :)

10 yorum:

  1. Canımm, inşallah çok daha güzel fırsatlar çıksın önüne :)) Eminim çok daha güzel günler seni bekliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Her işte bir hayır vardır; insanın mutsuz olduğu yerde çalışması tüm hayatını olumsuz etkiliyor. Kapanan her kapı, yeni bir kapının açılmasına vesile olur. Hayırlı olsun... İnşallah bundan sonra her şey gönlüne göre olur!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Başak Çelik , çok çok teşekkür ederim .
      Sevgiler ..

      Sil
  3. Umarım çok daha güzel ve huzurlu olacak hayırlı kapılar açılır ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didemika ;
      Aminn , inşallah . Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.

      Sil
  4. Hayırlısı olsun İnşallah Rabbım bir kapıyı kapatır diğerini açar çok şükür darda koyup bunaltmaz Rabbım daha hayırlı kapılar güzel günler göstersin inşallah .Her şey gönlünce olsun inşallah sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Bir arkadaşımın evine haciz gelmişti. Uzun uzun davalarla uğraştılar. Diyordum ki ona o evden çıkman sana iyi gelecek. En sonunda çıkmak zorunda kaldı. Kiralık ev ararken iki katlı bir apartman buldu. Alt katında birileri var ama bizimkisi üst katta müstakil evde gibi. Kocaman bir bahçeye bakan balkonu, bahçesinde kedileri, salonunda şöminesi var. Ve eski evdekilerden uzaklaştıkları için (kayınvalide, elti) ailece çok huzurlular.

    Kapanan her kapı bizim için harika bir yola açılış demektir ki sen bunu zaten biliyorsun.Her şey çok güzel olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olmuş herşey arkadaşınız için . Dilerim benim için de öyle olur . Olacak , inanıyorum . Çok çok öpüyorum Handan Ablam .

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...