13 Nisan 2016 Çarşamba

Misafirimiz Var



Geçen hafta öğrendiğim ve o dakikalardan beri hayatımızın hızla değiştiğini hissettiğim günler geçiyorum.

Sanırım bir kaç aydır içten içe bu haberi bekliyor , zamanın uzamasından korkmaya başlıyordum kiii o güzel haberi almak nasip oldu bin şükür .

Evet , size bir haberim var  ;


HAMİLEYİMMMMM :)

Aslında bunu paylaşmak ve sevinmek için belki çok çok erken ama her ne olursa olsun şu anki durumum bir bebek bekliyor olduğum ve ben bu haberi sizlerle de paylaşmak istedim.

İnsanlar farklı farklı sorunlar yaşayıp sağlıklı yada sorunlu hamilelikler geçirebiliyorlar. Özellikle ilk üç ay riskli bir dönem olduğundan bu güzel haberi vermek için biraz beklemeyi de tercih ettikleri doğrudur ama ben sonucu ne olursa olsun ki dualarım hayırlısıyla kucağımıza almak tabii ki herşeye rağmen paylaşmak , dualarınızı , iyi dileklerinizi almak istedim. :)

İşte böyle  :)
Güzel bir yol bizi bekliyor inşallah ...


35 yorum:

  1. Tebrik Ederim bizimkiler birlikte buyuyecekler demek :) Ben de 14. haftalik oldum. Saglikla kucagina alirsin ins.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni tebrik ederimmm:) İnşallah sağlıkla doğdukları günleri de görürüz

      Sil
  2. Çok sevindim demek çok bekletmedi annesini minik melek, hep istediğini biliyordum sağlıkla kolaylıkla gelsin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kararı almak ve bu mucizeyi dilememin ilk sebeplerinden birisin biliyorsun :) Çok şükür ki uzun zaman beklemedik. Allah hayırla somuçlandırsın İnş.

      Sil
  3. Çok sevindim Gri Lady. İnşallah sağlıklı bir hamilelik geçirirsin. Hayırlısıyla da kucağına alırsın bebişi. 5 haftalık mı şimdi kuzucuk?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha 5 haftalık bile değil 4,5 diyelim :)) Öğrenir öğrenmez paylaşmak istedim inşallah herşey yolunda ilerler çok teşekkür ederim sevincimi paylaştığın için...

      Sil
  4. Aa çok sevindim, sağlıkla kavuşun inşallah, tebrikler :)

    YanıtlaSil
  5. canım çok sevindim , tebrik ederim...
    bence misafir bir küçük hanım , be dersin ?
    sevgiler....
    soslubadem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soslu bademm:) İçime mi doğdu yoksa? İnan hiç bilmiyorum hep birlikte öğreneceğiz zamanı geldiğinde cinsiyetini de :)

      Sil
  6. Canıııımm tebrik ederimm. Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn Moria'm çokk teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

      Sil
  7. Çooook sevindim!!! Hayırlı olsun, sağlıkla kucağına al inşallah :) Kocaman sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Başak Çelik :) Bu müjdeli haberi almamda senin de payın var iki çocuklu hayata dair yaptığımız paylaşımlar büyük rol oynadı...

      Sil
    2. İşte buna çook sevindim! Başlar zor, ama sonra iki kardeşin birbirleriyle diyaloğunu gördükçe her şeye değiyor! Çook öpüyorum!!!

      Sil
  8. Hayırlı uğurlu olsunnnn dualarım sizinle ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşallah güzel gider herşey:)

      Sil
  9. Hayırlı uğurlu olsun bu haber ardında müjdelerle gelsin ve Rabbim tamamına erdirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Razı olsun inşaallah Allah tüm dinleyenlere bu mutluluğu yaşatsın, hayırla mutlulukla somuçlandırsın inşallah.

      Sil
  10. Ne güzel haber. Allah tamamına erdirsin. Herşeyiyle çok güzel olsun. Metehan'a hamileyken dua ederken hiçbir şeyi atlamayayım diye hep böyle dua etmiştim. Aklı güzel, sağlığı güzel, kendisi güzel,bahtı güzel herşeyi güzel olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn ne güzel bir dua ediyormuşsun Handan ablacım çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

      Sil
  11. Ne güzel haber Allah tamamını erdirsin inşallah

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir haber, tebrikler:) Güzel bir duygu:) Rabbim sağlıcakla büyüyüp gelişmesini ve de sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin inşallah.
    Bana da öyle:)) Benim az kaldı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn çok saolun ne güzel dua etmişsiniz... Sizin kavuşmanıza az kaldı o zaman, sağlıkla alın inşallah kucağınıza siz de...

      Sil
  13. Yaaaaa :) Tebrik ederim bu harika bir haber :)

    YanıtlaSil
  14. Tebrikler. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın:)))

    YanıtlaSil
  15. Hamilelik sürecin boyunca okuyacağın bir kitap tavsiye edeyim sana, çok tanıdık :p

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...