9 Mayıs 2016 Pazartesi

İsim ve Kişilik Bağlantısı


Herkese Merhaba ;
İsimler ve kişiliklere etkilerine dair araştırmalarımdan daha önce de sizlere bahsetmiştim. İsimlerin karakterleri etkilediği aşikar ama bu istatistiği sadece çok kullanılan isimler arasında oluşturabiliyoruz.

Mesela kişilik özelliklerini bildiğimiz isimler ülkemizde çok yaygın olarak karşılaşabileceğimiz Ayşe , Fatma , Emine , Can ,Yusuf , Mehmet , Hüseyin , Hasan , Muhammet , Yasin vs vs ...

İsimler ve kişiliklere etkileri oldukça ilgimi çekiyorsa da bir anne adayı olarak isimlere göz gezdirdiğimde sadece kişiliğini istediğim yönde etkileyecebileceğini düşündüğüm için hoş bulamadığım bir ismi de koymayı düşünmüyorum.

Sadece isimlere bakmak, cinsiyet tahminlerinde bulunmak gibi eylemler bile bana bu aralar acayip keyif veriyor.

Şimdilik durumlar böyle :)💕

Farklı konularla tekrar buluşmak dileğimle.


8 yorum:

  1. Hüseyinler oldukça yaramaz ele avuca sığmaz.
    Can ve hasan lar uysal ve sakin

    :)

    YanıtlaSil
  2. Ben Rüzgar'la Çınar'ı bilirim; Çınar koy ama Rüzgar'ı düşün derim :))) Sessiz sakin çocuk istersen ikisini de koyma ama :)))) Şaka bir yana, ben hiç bakmadım bu tür şeylere, hep kulağıma güzel geleni seçtim. Sağlıkla doğsun, adıyla büyüsün :)

    YanıtlaSil
  3. Sonunda can olanlar, furkan, talha,ismail,arda,ecrin bucak bucak kaçacağınız isimler olsun.

    YanıtlaSil
  4. Benim adım gülen demek, cidden çok gülerim bak :D Oğlanlara bakıyorum, hımmm, bilemedim şimdi :)

    Bence de anlamı yanı sıra sevmek çok önemli, bir de soyadıyla uyumlu olsun. Yanyana gelince abuk durmasın diye bakmıştım. Bizim oğlanların isimlerinin uzun olmasının sebebi soyadımızın kısa olmasıdır, soyadının soyad olduğu anlaşılsın, her defasında açıklamak zorunda kalmasınlar diye :)

    YanıtlaSil
  5. İsimlerin kişilik özelliklerini etkilediğini duymuştum ama en çok aklıma takılan şey şu ''ismini taşıyamıyor.'' olayı. Sırf bu yüzden bi akrabamız çocuğunun ismini değiştirmişti. (Nur'du.)

    YanıtlaSil
  6. İsimlerin gerçekten mühim olduğunu düşünüyorum ben de.
    Sağlıkla doğsun, büyüsün evladınız.

    YanıtlaSil
  7. İsmiyle , sağlıkla , sevenleri ve sevdikleriyle doğsun ve yaşasın inşallah ...

    YanıtlaSil
  8. Bu isimlerde ki insanları az çok tanıyorsun. Benim fikrim doğa isimleri yani bir çocuğum olursa '' güneş , toprak , bulut ve yağmur '' koyabilirim :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...