1 Temmuz 2016 Cuma

Ve Artık Öğrenebildik :)

Kız mı erkek mi acaba derken 16. Haftanın bitmesiyle birlikte çok şükür net olarak bir oğlumuzun olacağını öğrenmiş bulunuyoruz :) 


Rüyalar, aşermeler, hissiyatlar derken anladığım tek şey gerçek de annenin bebeğinin cinsiyetini hissediyor olduğu. Çünkü hisleri kuvvetli sayılmayan biri olarak benim en başından beri içimden geçen erkek olacağı hissiydi...
Şimdi en önemli meseleye gönül rahatlığıyla edilebilir, bol bol kafa patlatabilirim:)

Evet isim...
En keyifli belkide en stresli aşama.  Her konuda yanımda olduğunuz için hepinize minnettarım ve beni isim konusunda da yanlız bırakmayacağınızı biliyorum.

Özellikle çevrenizde sakin, akıllı, ağır başlı olan çocukların isimlerinden önerebilecekleriniz varsa çokkk sevinirim.

İsmin kişilik üzerinde çok etkisi olduğunu düşünüyorum ve bu konuda hassas davranmak istiyorum.

Son olarak Çağan ismini çok beğeniyorum bu konudaki fikirlerinizi ve çevrenizde gördüğünüz Çağan isimli çocuklar var mıdır,  var ise nasıllardır benimle paylaşabilirseniz çokkkk minnettar olurum.

Hepinizin Kadir Gecesi Mübarek Olsun, yanıtlarınızı heyecanla bekliyorum ve inşallah bu gece bebeğimizin ismine karar vermiş olmayı istiyorum :) 

12 yorum:

  1. Metehan'a on günlükken ancak isim bulabilen ana baba olarak bu konuda pek iyi olduğum söylenemez :) Ben kısa isimler seviyordum ama soyadımız kısa olunca mecburen ismi uzattık biz de. Adın soyadla uyumunu da seviyorum ben (Ses uyumu, mana değil), hele ki erkek çocukta. Bir de baş harfler kötü şeyler çağrıştırmasın. Metehan'dan önce Alp Mete düşünmüştük meselâ, baş harflerden iptal ettik :)

    Haydi bakalım, merakla bekliyorum ismi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı sebeplerden dolayı şimdiden karar verelim istiyorum, bu ay cinsiyeti konusundaki tahminin de tuttu Handan ablacım :)
      Sanırım en keyifli dönemlerini yaşıyorum hamileliğin isim bulma cinsiyeti öğrenme Vs inşallah güzel bir isim verebiliriz oğlumuza :) çok çok öpüyorum seni

      Sil
  2. Gri Lady, hayırlı uğurlu olsun inşallah. Bir oğlumuz daha geliyor ne mutlu, sağlıkla gelsin. Annesini hamilelikte de, doğduktan sonra da hiç üzmeyen bir çocuk olsun inşallah.
    İsimlerin kişiler üzerinde etkisi olduğuna inanıyorum bende. Mesela tanıdığım bütün Burak'lar küçükken yaramazmış :)
    Bizim de bir oğluş geliyor kısmetse. Çok yakın haftalardayız sanırım (17 bitiyor bizim), kısmetse ARalık ayında anne olacağız. Allah yardımcımız olsun;)
    Kocaman sevgiler İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn İstanbul Hanımefendisi inşallah olur:) Evet neredeyse aynıyız bende 16+5.gündeyim bugün. Allah sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah

      Sil
  3. Çok tebrik ederim, sağlık ve kolaylıkla gelsin minnoş :)
    Her bebeğin ismi bellidir, mutlaka o isme ulaşacaksınız sonunda. O nedenle rahat olun :)
    Ben de insanın ismine evrildiğini düşünüyorum, o nedenle soğuk ya da anlam itibariyle fazla hareketli popüler isimlerden çok kaçınmıştım. Unisex isimleri de çok tutmadım, nasıl hitap edileceği belli olmayınca karışıklık oluyor.. İngilizce yazılamayan karakteri olanlardan da kaçınmıştım. Bayağı kriterim varmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok zor isim konusu, iyi düşünmek gerek sizin kriterler gayet mantıklıymış :)

      Sil
  4. demek aramıza bir yakışıklı katılıyor... tebrikler ve yaşasınnnn...

    YanıtlaSil
  5. Sağlıkla, kolaylıkla, mutlulukla kucağına almanı dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Ben de isimlerin karaktere Erkin'lerini konusunda seninle hemfikirim. İsim konusunun o dönem anneye ilham olduğuna inanırım. Söyle ki ömür boyu sempati doyamadığımız bir isme hamilelik döneminde acayip ısınabiliriz ;) bu yüzden kalbinize em çok sıcak gelen ismi seçin ;)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...