22 Ağustos 2016 Pazartesi

Nerede Kalmştık ?

Tam tamına 6 aylık hamile , bir zamanla hayalini kurduğu günlük hayatın içinde olan ama bunu farkedip boll bol şükretmek yerine şimdilerde bir garip hisseden Gri Lady ' den herkese selamlar .

Ne çok özledim yazmayı , paylaşmayı ...
Sizleri okumayı , yorumlarınızı yanıtlamayı ...

Bu aralar evde hayatı iyice benimsemiş biri olarak bol vaktimin olmasını filmler , belgeseller izleyerek ve çok keyif  aldığım tığ işi battaniye örme işlerimle geçiriyorum.


Ve gün sayıyorum tabi ki bir yandan , hamile kalmadan önce hamileliğin tadını çıkaracağımı ve doğum zamanını sabırsızlıkla beklemek konusunda kendimi daha ağırdan alacağıma söz vermiştim ama şimdi bir an önce zaman geçsin ve minik bebeğimizi kucağımıza alıp , dört kişilik aile hayatına bir an önce geçebilmek için sabırsızlanıyorum.

Daha sık görüşmek dileklerimle , şimdilik benden bu kadarrr :)

8 yorum:

  1. Canım, Allah bağışlasınnn. Daha sık yaz :))

    YanıtlaSil
  2. Tez zamanda sağlıkla kavuşmanız dileğiyle, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Hayırlısı olsun... Az kalmış... Sıcaklarda hamilelikte zor:( Allah yardımcın olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Aminnnn Persephone, çok şükür rahat geçiriyorum inşallah böyle devam eder 😇

    YanıtlaSil
  5. Ah çoğu gitmiş azı kalmış :)

    Ben hiç acele etme sakın diye tembihlemiştim Metos'u. İzne üç hafta kala çıkmıştım ve biraz dinlenip tatil yapabilmek istiyordum. Gerçi minik adam o kadar ciddiye aldı ki beni, doğması gerekenden beş gün sonra doktor çıkarttı onu artık :D

    YanıtlaSil
  6. Pek bir sabırlıymış bebeğimiz maşallah :) Anne sözü dinlemiş...
    Hem hamileliğin tadını çıkarmak hem de bir an önce doğmasını istemek arasında gelip gidiyor hislerim Handan abla, hayırlı ile geçsin zaman inşallah 💕

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...