1 Haziran 2017 Perşembe

Aldatan Erkek Kişisi Mustafa Ceceli !


Bir iki gündür her tv kanalında karşıma çıkan can sıkıcı başlık olan Mustafa Ceceli ' nin aldatması ve Mustafa Ceceli ' nin bahsi geçen aldattığı bayan ile evleneceğini açıklaması ...

Herkes saatlerce yorumluyor çok değerli ! magazin programlarında . Ben neden fikrim söylemeyeyim ki dedim ve işte buradayım .

9 yıllık evli olan iyi aile çocuğu Ceceli karısını aldatmış , boşanmış ve şimdi de bahsi geçen sevgilisi Selin İmer ile evlenneceğini açıklamış.

Magazin yorumcuları Mustafa ' nın çizdiği dinci imajın sorasında böyle bir haberin baş kahramanı olmasını , ' herkesten beklerdik ama Mustafa Ceceli yapmazdı ' imvallli konuşmaları beni çok gerdi.
Zaten televizyon izleyen biri değilimdir , kafanızda o kadın programı senin - bu magazin programı benim gezdiğimi düşünen bir profil canlanmasın . Sadece evimi toparlarken ses olsun diye açtığım televizyondan haneme süzülen gelişmeler bunlar.Tatsız bir gündem gevelemesi işte . Bir süre sonra yenileri eklenecek bu serzenişler başkalarının hayatlarına yapılmaya devam edilecek .



Neyse , konumuza dönelim...

 Mustafa dindar çocuktu , güzel bir karısı - tatı bi evlatları - rahat bir hayat standartları vardı vs vs ...

Kim ne yaşıyorsa yaşar , beni bağlamaz . Beni o programlara kulak misafiri olmaya iten şey bu olayların bana dokunan ucuydu sadece .

Aldatılmak , o aldatılan kadın olmak .

Allah korusun tabi ki , Allah böyle olaylarla imtihan etmesin hiçbirimizi ama benim içimi sızlatan şey bir zamanlar mutluluk pozları verdiği , çocuğunun annesi olan ve bu haberlerden en çok yara alan taraf olduğunu düşündüğüm kişi Sinem Ceceli ... ( Tabi artık bir Ceceli değil ama kendi soy isim bilgisi henüz mevcut değil .)

9 Yıldır emek verdiğin bir evliliğin başka bir kadının sebep olduğu bir şekilde bitmiş olmasının vereceği acıyı alınan o milyonluk tazminatlar ya da mal mülk ödeyemez. 
Sadece olayı atlatmak için gerekli sonraki birkaç yılı daha konforlu bir şekilde geçirmeni - depresyonunu lüks içinde yaşamanı sağlar o kadar .

Biz kadınların acıyı hissetme ve yaşama şekilleri çok benzerdir. Belki bundandır bu olaydan bu kadar etkilenmemin sebebi...


Mustafa Cecelinin sevgilisi


Bir kural olmalı mesela , erkeklerin evlendikten sonra başka kadınlara aşık olmalarını yasaklayan ...
Ya da kaybettikleri hayatı bir daha asla yaşayamamalarını sağlayan !

Üzüldüm ve paylaşmak istedim sadece.
Yoksa sevgili biricik bloğumdan magazin yorumlamak gibi bir derdim yok . Muhtemelen ilk ve son yazılı metnim olur bu özel hayat hakkında.


Selin İmer Kişisi

Pek yakında oğlunu ve karısını uğruna bıraktığı kadın Selin İmer ile evlendiği haberleri çıkınca ben özellikle eski eşine ve oğluna sineye çekebilme gücü diliyor ve sözlerimi noktalamak istiyorum .

Son olarak sayın Ceceli , ne hayat ne de evlilik senin Hülya Avşar ' ın programında bahsettiğin gibi ...
Eğer öyle olsaydı evliliğin nasıl uzun sürdüğünden , bağlılıktan , aşktan , aile olmaktan bu kadar pişkinlikle bahsedemezdin !


8 yorum:

  1. Mustafa Ceceli'yi sadece isim olarak tanıyorum şarkıcı sanırım, ya da oyuncu ya da her ikisi...bilmiyorum ama dinci olduğunu da bilmiyordum. Şunu söylemek isterim esas dincilerden beklemek lazım. Sonuçta dinleri bile 4 karıyla aynı anda evli olabilirsin diyor. Yani İslam dini erkekler için bulunmaz nimet.

    Bir de yuva yıkanın yuvası olmaz, yüzlerce değil milyonlarca örneği var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yuva yıkanın yuvası olmaz ve bu da İslam dinini son ve hak din ilan eden Allah ' ın insanla nasıl adeletli ve merhametli davrandığının göstergesidir.
      Dinci diye tabir ettiğiniz kesimi eleştirmenize saygı duyuyorum ama kötü örnekler çoğunlukta olsa bile dinini gösteriş için ve lafta değil - kendi için yaşayan ve gerçekten iyi insan olan bir çok dini bütün insan da tanıdığımı belirtmek isterim.
      Yorumun için teşekkürler , sevgiler ...

      Sil
  2. Zaman ne gosterir bilinmez.. Ama Sinem hanimin gururu bu kadar ayaklar altina alindiktan sonra yapilan evlilikten hayir gelir mi bilmiyorum.
    Sevgili "bücürükveben" : 4 hanimla evlilik konusunda once adam akilli bilgi sahibi olun, sonra konusun lutfen. Bunun sartlari. kurallari var. Eger bazi erkekler bunu istismar etdiyorsa, bu size Allah'in verdigi hakki bilip bilmeden elestirme hakki vermez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili 'adsız' sen önce adını /bloğu yazmayı öğren.

      Sil
    2. Sevgili Adsız ,
      Bloğuma değerli fikrini paylaştığın için teşekkür ederim. Tabi ki istismar edenler var ve insanlara kötü örnek olarak ne yazık kı yetiyor :(

      Sil
  3. İnsanın aklı almıyor daha geçen yıldı sanırım bu şahıs hacca veya umreye gitmiş trtnin iftar programında yerini almış manevi bir ortamda konuşuyordu..
    Allah şeytan ve nefisten herkesi muhafaza etsin,olmadı be Mustafa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn .
      Biraz da bizler insanları gözümüzde mükemmelleştirip , hata yapmaz gibi görmeye başlıyoruz.

      Sil
  4. İçerik çok faydalı olmuş. Teşekkürler. Eski sevgiliyi unutmak üzerine bir yazı yayınlamıştım. Dilerseniz okuyabilirsiniz: eski sevgiliyi unutmak

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...