1 Haziran 2017 Perşembe

Ben Herşeyi Yazarım . Sen herşeyi okuyabilir misin ?

Bir Yunus Günçe sorusudur  ;

 ' Ben Herşeyi Yazarım . Sen herşeyi okuyabilir misin ? '


Ben herşeyi okuyamıyorum onu anladım .

Şu aralar Uçurtma Avcısı kitabını okuyorum . Yada okumaya çaba gösteriyorum da diyebilirim...
Kitap öylesine içine aldı ki daha ilk sayfasından , adeta kendimi sayfalar arasında kaybolmuş , olaylara yakından tanıklık eden bir konuk gibi hissediyorum.


Okumaya çabalıyorum dememin sebebi ise onun çok satanlar listesinde haftalarca kalmasına sebep olan konusu , diyaloglar ve yaşananlar ...

Daha önce Halit Hüseyni ' nin Bin Muhteşem Güneş  kitabını da yorumlamıştım . Bakalım Uçurtma Avcısı ' nı ne zaman bitirebilecek ne zaman yorumlayacağım .

İçimi burkan , kalbimi kıran bu hikaye beni fazla etkiledi , etkiliyor . Sanırım bu kadar yaşanmışlık dolu , gerçekleri yansıtan kitaplar bizlerin kendimize dönmemiz ve yaşantımızdaki şansımızı görebilmemiz açısından biçilmiş kaftan.

Okurken şükrediyor , üzülüyor ve hayret ediyorum...

Daha bitmemiş bir kitabın bile yorumunu yapma ihtiyacım sizlere de bu kitabın ne kadar dolu dolu ve değerli olduğunu anlatmaya yetmiştir sanırım .

 Eğer okumayanlarınız varsa mutlaka kendinize bu şansı verin !
Kitap için demiyorum bu şans verme durumunu zira ; bu kitap okuyucusu için bir kendine gelme , hayatının değerlerinin farkına varabilme açısından gerçekten büyük bir fırsat  , iyi bir şans .

Kitaptan Birkaç Alıntı 


"Çocuklar boyama kitabı değildir. Onları en sevdiğin renge boyayamazsin"


Şey dedi "neden adam karısını öldürdü ?Daha doğrusu, gözyaşı dökmesi için illa da üzülmesi mı gerekiyordu? Soğan koklasa olmaz mıydı?


"Masasının üzerindeki bir levhada şöyle yazıyordu: Yaşam bir trendir, atla!"

...Yalnızca bir günah vardır, tek bir günah. O da hırsızlıktır. Onun dışındaki bütün günahlar, hırsızlığın bir çeşitlemesidir. Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalmış olursun. Karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun. Yalan söylediğinde, birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın, birini aldattığın zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun.

4 yorum:

  1. Kitabı anlat desen net hatırlayamam ama bir yumru oturtmuştu 4-5 sene önce boğazıma.Bu bin muhteşem güneşten daha iyiydi bu konuda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bin Muhteşem Güneş konusunda katılıyorum . Daha sürükleyiciydi bence de ...

      Sil
  2. Ben de çok üzün süre önce okumuştum.İyi bir kitaptı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım her kitap severin mutlaka okuduüu kitaplardan ..

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...