28 Aralık 2017 Perşembe

Gratis İndirimi

Yeni yılın gelmesiyle neredeyse her yer ışıl ışıl ve bizleri daha fazla alışverişe yönlendiren indirim ve kampanyalar ile dolu ...

Bu kez her indirim gördüğümde içimde oluşan stoklama arzusunu bastırdım ve sadece ihtiyacım olan şeyleri almaya çabaladım.
İşte bu yüzden epey ucuza kapattım bu Gratis indirimini . Almam gereken makyaj malzemelerini yakın zamanda tamamladığımı da belirtmem lazım tabii :)

Gelelim Gratis indirimden neler aldığıma  ;


Gratis Alışverişim

Nivea Yatıştırıcı Tonik , Bee Beauty Işıltılı Vucut Spreyi , Inecto Hindistan Cevizi Yağı ve Elidor Saç Kremi ...

Yıl başına kadar bir çok üründe %40 indirim var ama bu indirimli fiyatları Migros gibi büyük market zincirlerinde de sık sık bulabilirsiniz.

Şimdilik hindistan cevizi kokan saçlarım ve ışıl ışıl bileklerimden pek memnunum .
Tavsiye edebilmem için ürünleri bir süre kullanmam gerekecek .

Siz bu tarz indirimler hakkında ne düşünüyorsunuz ?

1 yorum:

  1. vücut spreyini gördüm de elimde iki farklı marka var benzer diye almadım güle güle kullan..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...