27 Aralık 2017 Çarşamba

Osmanlı Dibek Kahvesi


Sütlü ve yumuşak içimli kahveleri seven biri olarak son keşfimi sizlerle paylaşmak istiyorum ; Osmanlı Dibek Kahvesi ...

Eminim ben geç keşfettim ve siz bu kahveyi uzun zamandır biliyorsunuzdur . Ama benim gibi yenilikleri yeni yeni deneyimleyen bir içiciyseniz ve bu kahveyi henüz denemediyseniz bir deneyin derim.


Önceleri sütlü kahve yapmakla uğraşırken şimdi kendinden sütlü ve yumuşak içimli bu şahane karışım beni ziyadesiyle mutlu ediyor . 
Ve evet evet , Muhteşem Yüzyıl izleyip , sütlü Türk kahvesi içiyorum .
İşte böyle akıp geçiyor günler ...

Pc Başında Temsili Ben :)










5 yorum:

  1. Hiç denemedim bu markayı bakmak lazım

    YanıtlaSil
  2. dibek kahvesini çok seviyorum ama çok yumuşak geliyor tadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet epey yumuşak , uyandırıcı değil de uyku öncesi içilebilecek kahvelerden :)

      Sil
  3. Nedense hep daha acı, daha ağırdır diye düşünmüştüm. Öneri ve bilgilendirme için teşekkürleer :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...