21 Haziran 2018 Perşembe

Yeni Mottom : Bol Su iç ve Spor Yap



Hep duyarız, doğruluğundan kuşkumuz yoktur ancak söz konusu bunu hayatımıza adapte etmek ise hep bir yerlerde eksik kalıyoruz - yada - kalıyorum demeliyim...


Neden mi bahsediyorum?

Bilirsiniz işte, şu sağlıklı yaşam dinamikleri, spor yapmak falan ... 😄




Zamanında yapmışlığım var bir altı - yedi ay kadar düzenli ama o kadar hepi topu.

Çok şükür kilo problemi de yaşamayınca pek lüzum görmedim bu zamana kadar , uyanarak söylüyorum bunu.


Amaaa, yaş 27 olunca ve her istediğimi hala aynı tempoda homili gırtlak tüketince kilonun aslında kolay alınabilen birşey olduğunu da idrak edince dedim ki artık zamanıdır...

Karanlık gecenin şafağında, artık spora başlayacak ve bırakmayacaksın... 😄


Birkaç gündür kendi çapımda yapıyorum ufak egzersizler, su içmeye de başladım daha bilinçli.

Şimdi daha enerjik ve su tüketimimden dolayı da daha iyi hissediyorum kendimi.  Devamında sağlam bir sıkılaşma ve egzersiz rutini gelirse tadından yenmez bu yeni alışkanlıklarım... 😇


Demem odur ki, haydi gençler spora...



5 yorum:

  1. 😊😀 hadi spora o zaman canım bende yapsam iyi olur ama benim sporum hiç bitmiyor ki kardesim 😁😊 sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orasını karıştırma 😄İki çocukla benim de bitmiyor ama pek bir faydasını da göremedim 😊🙇‍♀️Bilinçli Spor şart.

      Sil
  2. Hadi spora cidden. Ben de hafta sonu başlayacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başla, başla... Kendimize bakmak bizim elimizde. Kim engel olabilir ki fit, taş gibi bir bedene sahip olmamıza 😉😄

      Sil
  3. Yaaa ne güzel :)) ben de yoga ve egzersiz dışında hiç dikkat etmiyorum yediğime içtiğime. Ben de bi program mı yapsam kendime :) beni de heveslendirdin :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...