21 Haziran 2018 Perşembe

Yabancı Dizi Tavsiyesi / Younger

Outlander'dan sonra aramda bağ kurabileceğim bir dizi araştırdım durdum. Oluşturduğu boşluğu yine kendisi ile tamamlayacağım yeni sezonunda ama tek bir diziye bağlı kalmak olmaz diye yeni bir dizi edindim kendime bu aralar 🤗




İsmi Younger.

Çerezlik diye hitap edilen, eğlenceli, akıcı ve kısa bölümlerden oluşan ve vaktin nasıl geçtiğini anlamadığınız keyifli bir dizi.

40 Yaşında bizde böyle görünsek keşke 😍👌


Adı üstünde 'Yaşlı' bir kadının (henüz 40 lı yaşlarında) eşinden ayrıldıktan sonra ve geride çocuklarını bakmak için iş hayatı ve tüm keyiflerden kendini soyutlamış bir hayat bıraktığını farkederek yeni bir hayata sahip olmayı ister.

İş arar ama artık piyasa için yaşı büyüktür ve yaşından dolayı iş bulamaz.




Kimliğini değiştirerek yaşını küçültür, birkaç ufak estetik işlem ile kırışıklıklarından kurtulur ve 26 yaşında bir kadın olarak yeni iş ve üstelik taş gibi bir yeni aşk edinir... 😉😄


Henüz ilk sezonundayım ama oldukça sevdim.

Diğer yabancı dizilerde olduğu gibi rahatsız edici cinsel içerik yok, gayet dozunda ve keyifle izleyeceğiniz bir romantik - komedi dizisi...

Sizler hangi yabancı sizleri izlediniz - izliyorsunuz?

Yeni önerileri keyifle izleyeceğim. Yorum bırakmayı unutmayın 🤗


4 yorum:

  1. Merhabalar,Younger'a geçen yıllarda başlayıp ilk bölümden sonra izlemeyi bırakmıştım,dizi kıtlığı çektiğim şu zamanda tekrar başlamak güzel olur aslında:) Ben de Timeless dizisini takip ediyorum,oldukça eğlenceli,hızlı ilerleyen bölümleri var,tavsiye ederim:) Mutlu kalın..

    YanıtlaSil
  2. Merhabaa 😊, daha önce durmuştum Timelessi ama hiç fikrim yok açıkçası
    İlk fırsatta bakacağım, teşekkür ederim öneriniz için 😍

    YanıtlaSil
  3. Bilmiyordum bu diziyi izlemek lazım o halde :)

    YanıtlaSil
  4. Ay bayılıyorum bu diziye ya :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...