20 Kasım 2019 Çarşamba

Bugün Nasıl Geçecek ?

Günaydınnnn :)

Bugün nasıl geçecek sizce ?

Cevap veriyorum ; biz hangi modda isek öyle başladı ve enerjimize göre de öyle geçecek .

İşte bu yüzden , bugün belli niyetlerle başlayalım günümüze ne dersiniz ?

Robin Sharma ' nın Sen Ölünce Kim Ağlar kitabı en sevdiğim kişisel gelişim kitaplarındandır . Bu kitapta maddeler halinde tavsiyelerde bulunur yazar . İşte bu günün niyetini bu kitaptan alıntılamak istiyorum.

Bugün ;
Tanıdığınız En Nazik Kişi SİZ Olun . 

İşte veya evde , ailenize , arkadaşlarınıza , hatta hiç tanımadığınız insanlara ve tabiki kendinize karşı olabileceğiniz en nazik şekilde davranın . 

Pozitif ve nezaket dolu insanlar olarak bugün çevremizi ışığımız ile aydınlatalım olur mu ? 

Madem mutluluk bulaşıcı , mutlu ederek buna ortak olalım ve yüzlerdeki tebessümün kaynagı olarak günümüze değer katalım .

Hepimize mutlu , neşeli ve iyiliğe niyetlendiğimiz bir gün diliyorum .

8 yorum:

  1. Her gün davranışlarıma dikkat ediyorum ama mutlaka olumsuz bir kişi ile karşılaşıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O olumsuza nazik ve sabırlı davranarak olumluya çevirmek te bizim elimizde ama :) Bazen ne kadar zor olabileceğinin bilincinde olsam da , denemeye değer. En çok kendimiz için ...

      Sil
  2. yatağa çapraz yatıp ağlayarak xD

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir kitap, hatırlattığın için teşekkürler :)
    Kendimizi ezdirmeden nazik olalım ama :)
    Günlerimiz güzel geçsin :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...