21 Kasım 2019 Perşembe

Şükür Günlüğü

Şükür günlüğü yazmak uzun zamandır hayatıma girip - çıkan bir alışkanlık oldu benim için.
Her gün , o çok sevdiğim defterime maddeler halinde şükrettiğim şeyleri yazmak gerçekten çok ama çok iyi geliyordu . Sonra defter bitti , motivasyonum gitti derken pek bir düzene sokamadım eskisi gibi amaaa işte yeniden geri dönüyor o harika alışkanlık :)

Bu günlük buradan devam edeyim , nereye yazdığımızın bir önemi yok , yazarken o minnet ve şükür duygusunu hissedebilmenin önemi var nasılsa ...


Bu gün harika bir enerjiyle uyandığım ve son zamanlarda hissetmediğim kadar enerjik hissedebildiğim için ŞÜKÜRLER OLSUN.

Ellerim üşümüşken , hemen yanı başımda olan sıcacık ve artık şekersiz içmeye niyetlendiğim dumanı üstünde çayım için şükürler olsun .

Hayatımda olan insanlar , beni sevenler ve sevdiğim herkesin varlığı , sevgisi ve ilgisi için ŞÜKÜRLER OLSUN .

Çalışabildiğim bir işim olduğu için , yeni güze uyanabildiğim ve gelecekle ilgili hayaller kurabildiğim için şükürler olsun .

Sağlıklı ve güzel bedenim , sorunsuz çalışan organlarım ve sevgiyle atmasına niyetlendiğim KALBİM için ŞÜKÜRLER OLSUN.

Karşıma çıkıp beni aydınlatan canım Esmaül Hüsnalarım için şükürler olsun ...

Dua edebildiğim için , iyi ve kötüyü görebildiğim için ve başıma gelecek tüm güzellik ve hayırlara kapımı açabildiğim için ŞÜKÜRLER OLSUN .

Akşam için beni heyecanlandıran ' geç uyuma ve kitap okuma ' planlarım için de ayrıca şükürler olsun ... :)

























11 yorum:

  1. Gerçekten şükürler olsun, tabiiki nereye yazıldığının bir önemi yok.
    Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Şükürler olsun
    elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok güzel evet yaa işte böyle tabiii :) the secret adlı kitap var aslında birkaç kitap, o da faydalı baaak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biliyorum Secret ' ı da okudum :)) Kesinlikle faydalı düşünce yapıları var. Katılıyorum.

      Sil
  4. ALLAHHH ÇOK ŞÜKÜR YA RABBİ

    YanıtlaSil
  5. Bardağın hep dolu tarafını görüyorsunuz ne mutlu size. Çok güzel birşey yapıyorsunuz, elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü bardağın yarısı hep doludur :) Hangi kısmını görmek istediğimiz bize bağlıdır.Çok teşekkür ederim yorumunuz için , sevgiler.

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...