5 Aralık 2019 Perşembe

Şehrin Yüzleri

Bugün hava buz gibiydi işe gitmek üzere evden çıktığımda. Ama kalın bir atkı - mont ikilisine şapka ve eldiven de eşlik edebiliyorsa çok şükür halimize ...
İşte o zaman soğuk havanın keyif vericiliğini hissedebiliyorsunuz .

Onlarca yüzle karşılaştım yine yol boyunca .
Çoğunluğu kırmızı ve soğuk havadan rahatsız ifadelerle hızla yürüyorlardı. Kimileri kulaklık takmış , dinlediği müziğin etkisi ile umursamaz bakışlar atıyor etrafına , kimisi iyice kısılmış boyunlarıyla epey üşümüş koşar adım gidiyor varmak istediği yere .

Hepimizin dışarıda olma amacı farklı olsa da çoğunluğun çalışmak üzere sıcak yataklarından çıkmak zorunda olduğu gerçeğini inkar edemeyiz.

Ve ben de onlardan biriyim artık . Şükürler Olsun .

Evde çalışmadan geçirdiğim 3 yılın sonunda , sabahın sekizinde yüzüme vuran o soğuk hava için şükrettim bugün yeniden .

Bir amaçla uyanabilmek için her akşam alarmımı kontrol ediyor olmaya , kalın kış kıyafetlerime ve çalıştığım sıcak ortama ...

Hepsinin farkına varmama yardım ettiği için şükrettim bir kez daha Allah ' a .

VE ŞÜKÜR GÜNLÜĞÜ TUTTUKÇA ŞÜKREDECEK ŞEYLERİN NASIL DA ARTTIĞININ FARKINA VARABİLDİĞİM İÇİN ...

Şükürler Olsun !

6 yorum:

  1. Çok sevindim senin için, herşey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
  2. çok sevindim... 2020 hep mutluluk getirsin sana :)

    YanıtlaSil
  3. İş hayatında başarılar herşey gönlünüzce olsun

    YanıtlaSil
  4. Merhaba.Siteniz oldukça hoş ve takip ettiklerim arasında.Zaman ayırıp yeni açtığım bloguma göz atıp takip ederseniz memnun olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. oleeey işte hayat güzel kiii :)

    YanıtlaSil
  6. Her şey gönlünce olsun, çok şükür ki yaşıyoruz, hayat güzel.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...