2 Aralık 2019 Pazartesi

Şekerli Çay ve Küçük Mutluluklar


 Bu aralar en büyük sabah fantezim ; cam bardakta şekerli çay ve yanında yediğim otlu peynirli poğaça ...

Özellikle çay ve kahve sevdam ( ofis çalışanlarının zaafı belki de ) yavaş yavaş kilo almama neden olacak gibi.  Ama yine de bu harika ikili için ofise koşar adımlarla geliyorum her gün , şükürler olsun ki .

Bu hafta hava çokk soğuk olacakmış , özellikle çarşamba gününden sonra . Hafta sonunu iple çekiyorum . Ah bir de kar yağar ve ben o sıralarda Taksim ' de yürüyüş yapıyor olursam herhalde benden mutlusu olmayacak ...

Mutlu bir hafta olsun hepimiz için. Vee küçük mutluluklar peşimizi bırakmasın ...

Dumanı üstünde mis kokulu bir çay örneğin ...

4 yorum:

  1. Afiyet olsun. Çalıştığım dönemlerde bende böyleydim.
    Kesinlik küçük mutluluklar peşimizi bırakmasın. Duana kocaman bir amin diyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. çay+otlu peynirli poğaça hakikaten çok yakışıyor
    Afiyet olsun

    YanıtlaSil
  3. şekersiz ve hamursuz olursa hayat daha güzel amaa :)

    YanıtlaSil
  4. Diyet yaparken böyle tarifler 🤤 insanın iştahını açıyor

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...