15 Ocak 2020 Çarşamba

Erken Uyanmanın Faydaları


Merhabaaaa :)

3. maddeyi okuyunca bunu yazan kişinin kesinlikle çocuğu olmalı dediğim , sabah erken kalkmanın öneminin sıralandığı maddeler eşliğinde hepinize sevgiler  :)

Erken uyanma hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Bildiğimiz bir tanımlama var bu konuda mesela ' Sabah İnsanı Olmak ' gibi . Ve ben de kesinlikle bu sabah insanlarındanım ...

Gece sessizliği her ne kadar büyülü gibi gelse ve geç saatlerde uyanık olmak iyi hissettiriyor olsa da , gecenin akabinde güne geç başlamak zorunda olma fikri bile kesinlikle benim için mutsuzluk sebebi. Çünkü çalışmıyor olsam bile 9 / 10 gibi yataktan çıkıyorsam  , o günü çoktan kaçırmış gibi bir hisse kapılıyorum .

Ve bugün her zamankinden sadece 30 dakika erken uyandım . 06: 40 gibi ve kendimi çokkkk iyi hissediyorum şükürler olsun.

Bunu irdelediğimde gerçekten de fikrimin görseldeki maddelerle örtüştüğünü anladım .
Uyandım , rahatça hazırlandım -  kayısı suyu içtim - özenerek makyajımı yapıp güzel bir kahvaltı hazırladım .

Alarmım çalmaya başladığında yapmam gerekenleri çoktan yapabilmiş şekilde hazır ve nazır Youtube ' tan keyfimi yerine getirecek videolar izliyordum.

Yarınki hedefim 06:30 da uyanıp , kahvem eşliğinde biraz kitap okuyabilmek .

Gerçekten yaşamanın kendisi bile başlı başına bir umut değil mi ?

 Okuduğumuz kitaba koyduğumuz ayraç bile yarına çıkma umudumuzun yansıması .

Ve şu anda nefes alabildiğim , bunları yazabildiğim için ve yarınım için hayaller kurabildiğim için  çok şanslı hissediyorum .

Günümüzün kalanı , geçen kısmından güzel olsun . Sevgiler :)


















1 yorum:

  1. Ben de erken uyanmayı sevenlerdenim, erken kalktığımda daha enerjik hissediyorum.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...