14 Ocak 2020 Salı

Yaşama Sevinci Veren Sözler

 Çok üzüldüğünde, kızdığında, baş edemediğinde... gücünü al masallardan... denizlerin altı; göklerin yüzü... 'her şey olur, her şey geçer, her şey büyür, hayat kalır.'Artur Lundkvist



"Acılarınız size öte taraftan gönderilmiş hediyelerdir. açın, içinde ne olduğuna bakın."-mevlana


Ben kaybetmem
ya ogrenirim ya kazanirim


"Dayan ve üstele! bu acı, adım adım senin iyiliğine dönüşecek.''
(bkz: ovidius)


"Yaratılmışların hepsi kudurmuş kurt olsa, üzerime gökten korku ve kin yağsa da, sen benim ölümsüz, zarar görmeyen mevlamsın. ey ebedi sığınak! sığınılacak hiç bir yer kalmasa da sığınak olarak sen yetersin!" - Ali Şeriati


"Eğer burada durup daha ileri gitmeyeceksek, niçin bu noktaya kadar geldik?"Hume


"Biliyorsun çünkü, yumuşak sertten güçlüdür, su kayadan güçlü, sevgi zorbalıktan güçlüdür."Hermann Hesse


"Kırıldıkça değişirsin. değiştikçe güçlenirsin. güçlendikçe umursamazsın. onlara teşekkür et." Natsume Soseki


"birisi seni ağır bir şekilde yaralayana kadar, kendi gücünü asla bilemezsin." 

grilady.gri lady


"Güvendiğime pişman değilim.herkes kendine yakışanı yaptı,güvenmek bana yakıştı, layık olmamak da ona..."Servet Saygınoğlun


"Herhangi bir durumda bir eksiklik/yokluk yaşıyorsanız, bunun en önemli nedeni onu vermiyor oluşunuzdur."A course in miracles


”Unutmayın ki bana hiçbir şey olmaz.”Gülben Ergen. :)


Eyvah düştüm diyenin değil,bismillah deyip ayağa kalkanın yanındadır Allah.


Ne zaman ki güçlü olmak, tek çare olarak kalır; o zaman anlarsın ne kadar güçlü olduğunu.” Bob Marley.


“Fe inne meal usri yusra” yani “ muhakkak her zorlukla beraber bir kolaylık vardır.”


Bundan 20 yıl sonra, yaptıkların değil, yapamadıkların için üzüleceksin; dolayısıyla halatları çöz, güvenli limandan uzaklara yelken aç, rüzgarı yakala, araştır, düşle, keşfet.Aldous Huxley


''Hiçbir acı baki değildir. üflersin geçer.bazılarına daha çok üflemen gerekir, hepsi bu.''Sebahattin Ali


                                                                 NOT : EKŞİ SÖZLÜKTEN ALINTIDIR.

2 yorum:

  1. Güzel sözler, teşekkürler paylaştığın için :)

    YanıtlaSil
  2. 1-2 tanesi hariç çok güzelmiş cidden. Favorilerim:

    "Güvendiğime pişman değilim.herkes kendine yakışanı yaptı,güvenmek bana yakıştı, layık olmamak da ona..." Servet Saygınoğlun

    "Bundan 20 yıl sonra, yaptıkların değil, yapamadıkların için üzüleceksin; dolayısıyla halatları çöz, güvenli limandan uzaklara yelken aç, rüzgarı yakala, araştır, düşle, keşfet." Aldous Huxley

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...