27 Şubat 2020 Perşembe

Hevesler , Heyecanlar ve Hayaller ...

Alın çayınızı , gelin sohpete ...

Bu aralar çokça gergin ve huysuzum . Her an herşeye patlama arzum adeta yıkıp geçiyor çevremi . Bundan en çok nasibini alan da canım tembel oğlum Eren oluyor malesef ... ( Eren 10 yaşında hayli miskin bir ergen adayı bu arada . )

Çalışmamı fırsat bilip okuldan çıkıp , benim eve geleceğim vakte kadar miskinlik edip  - okul çantasını kapının kenarına attığı yerden de ancak ben eve girip kaldırmasını söylediğimde kaldırıyor .

Her gün ama her-gün bu durum böyle ...

Akşamları ' oğlum okuldan gelip yemeğini ananende ye  , eve gelince dinlen ama ben gelene kadar ödevlerini de yap ki birlikte zaman geçirebilelim . Evi dağıtma , eşyalarını askıya as vs vs  ' 

Ama her akşam o evi dağıtmış , ders çalışmak şöyle dursun çantasını odasına bile götürmemiş ve boş olan tüm vaktini pc yada telefon başında geçirmiş oluyor ... !

Neyse , asıl anlatmak istediğim bu değildi dostlar . Anne olmak zor vesselam :) 

Ne zaman bunalsam , daralsam ve hayatın içinde sıkışmış hissetsem Deli Anne bloğuna bakarım . Bilhassa İskoçya bölümüne ...



Beni tanıyanlar artık biliyor , en çok seyahat etmek istediğim ülkenin  İskoçya ve hatta tüm Galler olduğunu .

İnsan hiç gitmediği yere özlem duyabilir mi ? Hatta orada yaşama hayalleri kurabilir mi rahatça ?
Evet , kesinlikle bunu yapabilir. Hele ki çoğu zaman gelen o uzaklaşma hissi ve farklı yerleri keşfedebilme hayalinin de desteği ile ...

Yeni Heveslerimden bahsedecek olursam ; deliler gibi İngilizce öğrenmek istiyorum .
Altyazısız diziler - filmler izlemek , yabancılarla kolayca iletişime geçebilmek ve tabiki Yurtdışına çıktığımda kolayca iletişim kurup - alışveriş yapabilmek.

Peki istemek tamam da , bunun için ne yapıyorum ?

Şuanda hiçbirşey !

Ama bu gün itibari ile ilk etapta İngilizce öğrenebileceğim uygulamalar yükleyip - adım adım da olsa hayalime doğru yol almaya başlamak istiyorum .

Onun dışında ;

İçimden bir ses sürekli ticaret yapmalısın diyor .

Şükürler olsun çalışıyorum  , daim olsun inşallah ama sanki o kişisel tatmini ticaret başarısı ile elde edecek gibi hissediyorum.

Birşeyler yapmalıyım ama ne ?

Bu konuda fikirleri olanların yorum bırakmalarını rica ediyorum .Özellikle internetten al-sat şeklinde bir uğraşın bana iyi geleceğini düşünüyorum .

Tüm bunların haricinde artık daha düzenli kitap okuduğumu söyleyebilirim . Hayalim İngilizce öğrenip , yabancı forumları okuyup - kendimi geliştirmek . Ama sıfırdan ingilizce öğrenmek için gerçek bir çaba ve motivasyona ihtiyacım var.

Kendi çabası ile yabancı dil öğrenenler var ise onların da tavsiyelerine talibim :)

Sizi seviyorum , iyiki varsınız .

Yorumlarınızı bekliyorum , beni yalnız bırakmayın .

3 yorum:

  1. Ladyy, hayaller kurup kendini geliştirme isteği harika bi duygu durumu, ben de çok seviyorum yeni şeyler öğrenmeyi. O zaman ingilizce için sana harika ve ücretsiz bir uygulama söylüyorum. Araştırdıysan denk gelmişsindir ama hangisnin uzun vadede daha çok işe yarayacağını insan çözemiyor. Duolingo kullan kesinlikle. Ben ingilizce kısmını yapmıştım ama o kadar ileri bölümler var ki şu an senin yazını okuyunca tamamlamaya karar verdim! Hem yazma, hem dinleme, hem mikrofonla doğru telaffuz hem okuma.. en basit şeylerden başlıyor ve inanılmaz fazla dil seçeneği var. Almanca ve rusça dışındaki diller için ingilizceden öğrenmen gerekiyor. Ben fransızcaya başlamıştım ve sıfırdan başlamama rağmen şu an basit cümleleri kurabiliyorum bileee :)) hemen başla ve yaz fikirlerini merak ediyorum :)

    Ticaret konusuna çok kafam basmıyor, neye ilgin olduğunu bilmiyorum ama instagramdan başlayıp baya gelir elde edenler duydum. Daha ucuza alıp instagramda kaliteli fotoğraflarla takı satımı falan çok yapılıyor. Çalışırken bile yapabilirsin gibi ek olarak.. belki sonra büyürr..

    YanıtlaSil
  2. Moria'm dediğimn uygulamayı duymuştum , mutlaka bakacağım .İnstagramda yılalrdır kitaplarımı sattığım bir sayfam var zaten ama çoğu zaman ilgilenemiyorum sadece :( ismi @kitapci_lady :)

    Şimdi birde yeniden açıktan üni okuma heyecanı sardı beni. Allah'ım aklıma mukayet ol ! Bazen istek ve düşünce hızıma yetişemiyorum :))))

    YanıtlaSil
  3. Did you realize there's a 12 word sentence you can speak to your partner... that will induce deep emotions of love and instinctual attraction to you deep inside his chest?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, cherish and guard you with his entire heart...

    12 Words Will Trigger A Man's Desire Response

    This instinct is so hardwired into a man's mind that it will make him work harder than before to take care of you.

    Matter-of-fact, fueling this influential instinct is so mandatory to getting the best ever relationship with your man that the second you send your man a "Secret Signal"...

    ...You will instantly find him expose his heart and mind for you in a way he's never experienced before and he will perceive you as the one and only woman in the universe who has ever truly attracted him.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...