27 Ocak 2021 Çarşamba

27.01.2021 ve Ben İşe Ağzım Kulaklarımda Geldim

 




Sabah erken uyandım bugün . 

Canım kızım Badem hala doğurmadı . Bugün 62. günü sanırım ve ilk doğumunda bebeklerimiz 58. günde gelmişti. Ha doğurdu - ha doğuracak anlayacağınız. 

Sabah uyandım , kendime bir kahve yapıp kitabımı okudum biraz . Bu kısacık anlar nasıl da iyi geliyor insana ...

Sonrasında pencereden bir baktım ki  , Aman Allahım ! Lapa lapa kar !

Meleklerin birbirine değdirmeden yeryüzüne indirdiği rivayet edilen bu mucizevi doğa oluşumu .  Lapa lapa yağan kar görüntüsünün bence kesinlikle mutlulukla bir alakası var .


Hemen hazırlanıp - işe gelmek üzere yola koyuldum . Nasıl da güzel , ne içten bir mutluluk ...

Şükrettim halime .

Hayat dediğimiz bu küçük anların birleşiminden ibaret değil mi zaten ?

İşte bu yüzdendir ki her kişisel gelişim kitabında en az bir defa bahsedilir ' anda olmak ' kavramından .

Ha deyince olunamıyor belki ama ben bugün o ' anı ' yakaladım ve keyfim inanılmaz iyi :)

Sizler nasılsınız dostlar ?


2 yorum:

  1. Biz de bu saatte boka basmış gibi uyandık evde hocam ahahahah :D

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir paylaşım. An'da ol önemli bazı bazı unutsamda aklıma gelince, yaptığım işe odaklanirim hemen
    Evde odalar arası dolanmaya devam.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...