27 Ocak 2021 Çarşamba

Boşanmış Kadın Olmak , Dua Etmek ve Ne İstediğini Bilmek Üzerine

Resmen boşandığım gün , tüm zincirlerinden kurtulmuş , şahlanan ve tüm hızıyla koşmaya başlayan bir at gibi hissettim kendimi. 
Öyle ya ,yol benimdi . İstediğim yöne gidebilirdim . Özgürce ve ben ne zaman durmak istersem o kadar süren uzun bir yolculuk  ! 

Kendimi bulmuştum adeta . Sanki evlendiğim gün bir rafa kaldırmak zorunda hissettiğim hayallerim gelip tekrar kapımı çalmış ,  
Biz geldik , nereden  başlayalım  ? demişlerdi. 

Yıllarca bir şeyler istedim Yaradandan . Asla çok talepkar bir kul olamadım - olmayı isterdim - ama biraz ısrarcı ve sabit fikirliydim sanırım isteklerim konusunda . Ve ben bu yaşadıklarımın da bazen o ettiğim duaların meydana geliş biçiminin olduğunu düşünüyorum .

' Allah'ım çalışan güçlü bir anne olayım '
' Eğitimli ve seviyeli insanlar arasında çalışabileyim '
' Maddi ve manevi olarak güçlü biri olup - bir erkeğe muhtaç olmadan yaşayabileyim ... :)'

Şükürler olsun .

Bunlar yıllar içerisinde kabul gören dualarım oldu . Aklıma geldikçe şükreder - olur da bilmeden istemeden nankörlük yapmaktan çok korkarım .

Şimdi yapmam gereken bir şey var ;

Yeniden dua edebilmek . İstediğini alan bir çocuğun sessizleşmesi gibi bir kenarda- yeniden işim düşene kadar! - sessizce yaşamaya devam etmek yerine , sahip olduklarım için şükrederek daha çok dua etmeye - herkes için dua etmeye - devam etmek ...

4 yorum:

  1. Ben de hernekadar boşanmış bir anne olmasam da oğlumu yalnız büyüten bir anneyim. Babasinin yurtdisinda calismasi sebebiyle. Tek başına ebevenlik ve bir hayatın sorumluluğunu tek başına yüklenmek bazen zorlayıcı olsa da; bir gulusleri dünyayı değiştirecek gücü veriyor bizlere... hersey gönlünce olsun canım

    YanıtlaSil
  2. İstediğini bilmek ne güzel. Her ne kadar şu an sonuçları biraz üzücü olsada.
    Her şart altında dua etmek ve şükretmek hep iyi gelmiştir banada. Rabbım gönlünüzden geçeni yollarınız eylesin. İyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  3. Dilerim bundan sonra herşey gönlünce olsun inşallah Rabbim tüm dualarımızı kabul eylesin inşallah sevgiler canım benim 🤗

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...