11 Ocak 2021 Pazartesi

Heyy ! İşte Buradayımm

 Ben geldim :)


Bu blogçululuğun da kaderi sanırım gidiyorum deyip gidememek . Hoş , ben gitme fikrimden de bahsetmemiştim aslında . 


Yazmak nefes almak gibiyken benim için yine de nefesimi tutma konsundaki ısrarımı hayat yolculuğumun çalkantılı oluşuna verin . ( Yazarımız burada yazmama bahanesi bulduğu ve ardına saklanabildiği  için biraz daha iyi hissediyor :)


Hayat devam ediyor , virüse yakalanmamış sayılı şanslı grupta olmaya devam ediyoruz - şükürler olsun . Bunun haricinde iş - ev - yapılacaklar listeleri arasında bir hengabede yaşarken yazmayı ve sizlerle olan samimi etkileşimi özlediğimi farkettim . 


leydinin gunlugu


Ben sizler beni görmeyeli epey iyi hissediyorum kendimi :)

Sebeplere bağlı mutluluk arayışından vazgeçtiğimden beri , eksikliklerime değil de sahip olduklarıma odaklandığımdan beri ruh halim güzel bir yükselişe geçti şükürler olsun ki ...


Yeniden sistemli şekilde okumaya başladım .Bu gerçekten harika hissettiriyor. 

Para biriktirmeye çalışıyorum , hayal kuruyorum , dua edip elimden geldiğince ibadet ediyorum ve bu beni sanırım daha iyi ve mutlu bir insan yapmaya başlıyor .

Tabi bunlar dışında hala yapmak istediklerimi hayata geçirmek konusunda gevşeklik göstermeye devam ediyorum . Bknz: İngilizce Öğrenmek 


Aslında düşündüm de sadece bu ...

Çünkü sağlıklı beslenme konusunda adım attım , genel olarak kazanmak istediğim alışkanlıklar konusunda da fena değilim ama ah şu öğrenme isteğini taze tutamamak ...


Bu konuya daha fazla eğilmeli ve uygun zamanı beklemek yerine harekete geçmeliyim .

Biliyorummm ,tamammmmn. Bu konuda birşeyler yapacağım :/


Sizi seviyorum , görüşmek üzere :)

4 yorum:

  1. Merhabalar.
    Efendim, zaman zaman bunu hepimiz yapıyoruz ve yaşıyoruz. Teşbihte hata olmaz, ama bu tür gidip gelmeler için çok meşhur bir atasözümüz var, yine de sizi bundan tenzih ederim. "Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanıdır."
    Neden derseniz, bizler yazmadan ve paylaşmadan yapamayız. Ne zaman son nefesimizi veririz ki, artık o zaman biz yokuzdur.

    Kendinizi iyi hissettiğinize ve iyi olduğunuza sevindim. Cenab-ı Hakk sağlık, sıhhat, afiyet, iyilik ve güzellikler ihsan etsin.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn Recep Bey , çok teşekkür ederim .Çok haklısınız ,dönüp dolaştığım bu yerde sizlerle olabilmek çok kıymetli .Var olun inş.hep

      Sil
  2. Hoş geldiniz sefa geldiniz Leydi :)
    Dönem dönem yaşadığımız bu sıkıntılar bizi aslında Bi sirkeliyor 😁
    Arada ses etmeye devam edin.
    Selamlar, sevgiler 🌸

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...