30 Mayıs 2021 Pazar

Sevgili Günlük ;

 Bugün ehliyetimin direksiyon sınavından da geçmiş olmanın verdiği heyecan ve mutlulukla yazıyorum sana . Aşşırıı enerjik ve iyi hissediyorum şükürler olsun !

Ofiste her gün beş çayında dağıtılan çikolatalara karşı koyamamamın sonucu olan baya baya şişkinleşen göbeğime rağmen kendimi güzel , olumlu ve yolun başında hissediyor olmak sanırım endorfin adı verilen hormon şeysiyle ilgili . 

Günlük diye başladığıma göre söze, sanırım bu bana istediğim kadar yazım yanlışı yapabilme lüksü veriyor.

Her neyse :)

Hafta sonu çocuklar babasındaydı.Yine oldukça yoğun bir yapılacaklar listem olmasına karşın sadece minik bir kısmıyla ilgilenebildim . Yarın yeniden iş var ve bunun için mutluyum . Şuanda saat 22:37 ve sanırım kitap okuyup yatacağım . 


Bazı insanların ( mesela sizi aldatan eski eşlerin ) hayatınızdan çıkması gerçek bir mutluluk sebebiyniş , yaşadıkça idrak edebiliyorum gerçekten . 



Ve aklıma geldikçe şükrediyorum Rabbim'e ;


Yanımda olduğu için 

Beni, benden çok düşündüğü için ve 

Hayatımı gün geçtikçe güzelleştirdiği için. 


Aslında o kadar çok şükredecek şey var ki  , ne idrakim ne de kelimelerim yeterli kalıyor buna . Ama unutmaktan , nimetlerini kendi içimde sıradanlaştırmaktan ve şükürsüzlükten yine O'na sığınıyorum .


O bizi gerçekten her şekilde - ne olursak olalım öyle seviyor  ki , minicik bir adım attığınızda bize doğru çoktan tüm merhamatiyle kucak açtığını hissedebiliyorsunuz .


Hissedin , bu hisler inanın hepimiz için aynı .


Yalnız değilsiniz , yalnız değilim .


Şükürler olsun !


6 yorum:

  1. Tebrikler ehliyetini en kısa süre içinde alırsınız. İnşallah arabanız var mı bilmiyorum. Araba alırsınız. Eşimin ehliyeti yok. Arabayı ben sürüyorum. Zamandan kazandırıyor. Aynı zamanda özgürlük. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallahh sıradaki hedefim de bu . En kısa zamanda inş.

      Sil
  2. Aman aman ne güzel haberler bunlar :)
    Tebrikler 🎊 başarılarınız daim olsun. Ah o çikolatalar 🙈
    Dediğiniz gibi biraz baksak ne çok şükredecek şey var.
    Selamlar sevgiler 🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk çok teşekkür ederimmm , sevgiler benden de .

      Sil
  3. Tebrikler 🤗 senin adına çok sevindim Herşey gönlünce olsun inşallah sevgiler canım benim 🤗

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...