12 Mayıs 2014 Pazartesi

Bugün Mutlu Olmayı Seçtim Ben


Bugün erken uyumuş ve uyandığıma uykumu almış olmama rağmen bir hayattan bezmiş, mutsuz uyandım bu sabah..
Uyanıp, evden çıkmam ve hatta tramvaya binesiye kadar bu ruh halim katlanarak devam etti..
Ve sonunda baktım bu olmayacak böyle, ortada mutsuz olunacak sebep te yok; tramvayda ayakta tıkış tıkış sabit durmaya çalışırken araştırmaya başladım..
"Güne pozitif başlamanın yolları..""Nasıl daha mutlu hissedebilirim?"
Enerjik olmanın yollarını anlatan makaleleri es geçtim,onları okumuştum ve artık ilgimi çekmiyordu..
Daha önce okuduğum kişisel gelişim kitaplarında yazanların dışında bir bilgiyle karşılaşmadım tabiki..
Ama olsun, hatırlatma oldu benim için bir nev-i..
Genel mantık bütün inanışlarda ve dinlerde şükretme olduğu için sahip olduklarımı hatırlayıp,bunlara şükretmeye çalışarak işe gidiş yolculuğumu tamamladım.
Okuduğum onlarca makaleden aklımda kalan tek cümle oldu kayda değer ve ben bugün o şözü yerine getirdim..
"BEN BUGÜN MUTLU OLMAYI SEÇTİM"
Mutlu olmayı istemek bir seçimdir. Karşınıza çıkabilecek bütün olası negatif olay ve bakış açılarına sırtınızı dönün ve gününüzü mutlu yaşayın..
Sevgilerimle ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...