16 Mayıs 2014 Cuma

Senden Önce Ben Jojo Moyes

" SENDEN ÖNCE BEN " den önce BEN...



Okudum..
Hemde bir solukta..
Kitabı almadan önce okuduğum olumlu yorumlar zaten bana güzel bir kitapla karşılaşacağım sinyallerini vermişti ama bu kadar etkileneceğim ve karakterlerin hayatıma hiç tanımayacağım arkadaşlar olarak ekleneceğini tahmin etmezdim...


Kitabın hazır cevap ve komik kızı Lou zaten tavrı ve verdiği cevaplarla sizi her an kahkahalara boğabilir...
Şahsen ben toplu taşıma araçlarında bu kitabı olurken kendi kendime gülmelerimi tutamadım..
Lou gerçekten hayatının berbat olmasına rağmen hayat dolu ve sizi de kitaptaki enerjisi ile çepeçevre sarıyor..
Ve Will..
Ah Will; seninle aynı kaderi yaşayan ne kadar da insan vardır hayatımızda..
İşte kitap bana bunları hatırlattı.Sadece okuyup,keyif aldığım bir hikaye olmadı SENDEN ÖNCE BEN..
Aynı zamanda yaşama sevincimi hatırlattı, küçük şeylerle mutlu olabileceğimizi,hayatı yaşamanın, sahip olduklarımızın önemini gösterdi tekrar..

Yaşanacak aşkın bedenlerin birleşmesine bağlı gelişmediğini, bazen sadece konuşmanın bile dokunmaktan çok daha ötede yakınlık sağladığını gösterdi..
Ve en önemlisi ; her ne varsa bizi tüketen , umutsuzluğa düşüren..Asla vazgeçmemeyi tekrar tekrar hatırlattı..
Bu kitabi okuduktan sonra hayatınızın ne kadar değerli olduğunu anlayacaksınız. 
Kitaplığımın nadide eserleri arasına dahil ettiğim "Senden Önce Ben" için , Jojo Moyes" e teşekkürler..


Kitaba dair yorumlardan birkaçı ;


"Sakin Son Bölümleri Otobüste Giderken Okumayin. Ağlamamak için kendinizi tutmaya çalışırken bir enkaza dönüşebilirsiniz."
Tracy Williams

"Bu kitabı okuyunca duygudan duyguya koşacağınız bir lunaparka girmiş gibi oluyorsunuz. Okurken dünyayı ve zamanı durdurmak isteyeceksiniz."
Dooster

"Arkadaşların elden ele dolaştıracağı bir roman olacak. Moyes karizmatik, gerçekçi ve çarpıcı karakterler yaratmayı çok iyi biliyor."
The Independent

"Sizi bu kadar içine çekecek başka bir kitap bulmanız çok zor. Yıllardır okuduğum en güzel kitap."
Gill B.

"Bu hikâyeyi kitap bittikten çok uzun bir süre sonra bile hatırlayacak, her daim yanınızda taşımak isteyeceksiniz."
Romantic Book Lover


5 yorum:

  1. Ben de yakında başlayacağım inşalla yaa, çok istiyorumm..

    YanıtlaSil
  2. Okuyali cok oldu..Gercekten cok etkileyici,güzel bir kitapti.

    YanıtlaSil
  3. Bu kitabı aldım fakat okumak bir türlü kısmet olmadı. Güzel anlatımınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Mutlaka okumalısın o zaman Gökhan Tekin , eminim sen de çok seveceksin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimdeki kitaparı bitirdiğimde ilk bu kitabı okuyacağım. Bu kitap ile çok güzel yorumlar okudum çok teşekkür ederim

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...