1 Temmuz 2014 Salı

AŞK HER YERDE -- RACHEL GİBSON

İşte tam da aradığım gibi bir aşk kitabının da son sayfalarını üzülerek bitirdim ve kitaplığımın en güzel köşesine kaldırdım..
Çok kısa sürede bitti ve okuduğum sürece elimden bırakamadım bu kitabı...
Rachel Gibson ' ın diğer kitaplarında olduğu gibi ' Aşk Her Yerde ' de de sizi içine alan ve her sahnesini gözünüzde canlandırabileceğiniz başarılı bir kurgu var siz karşılayan...
Kitabın konusu ise şöyle ;

Eski bir Playboy kızı olan ve hala çok çekici ve güzel görünen bayan Duffy ' nin, yaşlı eşinin ölmesi ve ölmeden önce ona servetini ve hokey takımını bağışlamasıyla başlıyor hikaye..
Duffy baştan takımı satmayı düşünse de bir kaç sebepten ötürü takımı elinde tutmaya ve hokey hakkında bilgi sahibi olmaya karar verir.
Hokey hakkındaki bilgisizliği onu hem takım oyuncularının hem de gazetecilerin gözünde ' zengin koca avcısı bir playboy ' kızı olmaktan öteye götüremez başlarda..
Ancak Duffy artık eskisi gibi değildir ve takımı konusunda herkesi yanıltmakta kararlıdır..
Duffy hokey ve takım oyuncuları hakkında bilgi toplarken , takımın çekici ve sert kaptanı Tyson Savage ile sık sık sürtüşmeler yaşarlar..
Savage ; kendinden emin ve işinde çok iyi bir kaptandır ve takımının başına çok çekici ve harika olsa da bu iş hakkında fikri olmayan bir kadının gelmesinden rahatsızdır...
Tabi ki bu rahatsızlık böyle gitmiyor ve aralarındaki cinsel çekime karşı koyabilmek için ikisi de çok fazla mücadele ediyor kendileriyle..


İşte buradan sonrası süpriz olsun ve bu güzel kitabı okurken siz de benim yaşadığım heyecanı yaşayın istiyorum..
Özellikle sonunu çok beğendim..
Hiç beklemediğim bir son ve harika bir kapanış oldu..
Herkese tavsiye eder , iyi okumalar dilerim..

2 yorum:

  1. film tadında oluyor bu new york time best seller ları.

    YanıtlaSil
  2. Evet , özellikle iş çıkışı tramvayda okuduğum için ayrı bir keyif veriyor bana..
    Kafa dağıtıyorum böylece..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...