30 Haziran 2014 Pazartesi

İÇİMDEKİ ' MIZMIZ MYRTLE ...

Tanımayanlar için kısaca bahsetmek isterim ki ; Mızmız Myrtle Harry Potter ve Sırlar Odası filminde karşımıza çıkan , Hogwarts'ın eski öğrencilerinden birinin hayaletidir. Okulun 2. katındaki bozuk kızlar tuvaletinde yaşayan , sürekli ağlayıp bızıldayan bir genç kızdır. Ağlama kısmı hariç tıpkı son zamanlarda dönüştüğüm kişi işte budur..


Özellikle Tentene karşı huysuzluğum ve alınganlığım üzerimde.. Bu sebepten hiç olmadığı kadar sürtüşüyoruz..
Aslında durum benim bir şeylere kızıp , onun üzerine gitmem ve onun da tartışmak istemediği için sessiz kalmasından ibaret ama olsun..
Sonradan acayip vicdan yaptırıyor bu davranışlar insana..
Ben ona sesimi yükseltmişken o da yükseltse , karşılıklı bir tartışma olsa güzel..
En azından ' ama sen bunu dedin ' vs gibi kvırma payı bulabirdim kendime..Ama ben konuştukça onun susması ; hem beni daha da sinirlendiriyor , hem de sinirim geçince ne kadar çirkin davrandığımı öğretiyor bana..
Ve her seferinde küçük şeyler yüzünden hayatımın en değerli yapı taşının kalbini kırmayacağım diye söz veriyorum kendime..
Ama biliyor musunuz ??
Ben bu hafta sonu yine tutamadım bu sözümü ve bu yüzden Pazar günümüzü birazcık rezil ettim :(
Sebebi ise , onun arkadaşlarıyla görüşmek istemesi benim ise onunla vakit geçirmek istememdi..
Aslında konunun temeli görüldüğü üzere gayet masumaneydi..
Sadece ailecek vakit geçirmek istemiştim...
Ama yine yine yine bunu fevri çıkışlarımdan birini yaşayarak yanlış bir dille ifade ettim..
Bana ' arkadaşlarımla görüşsem mi biraz ? ' dediğinde demeliydim ki ; beraber vakit geçiririz diye düşünmüştüm hayatım , ne dersin.?


Ama ben bunu duyunca içimdeki cadı ortaya çıktı ve ' nereye gidersen git , umrumda değilsin , sen benimle vakit geçirmek istemiyorsan ben hiçç istemiyorum ! ' diye kelimeler dökülüverdi dudaklarımdan..
Sonuç olarak o arkadaşları ile görüşmedi , ben de onunla vakit geçirmedim..
Sonuç olarak kısa süre sonra barıştık tabi her zaman olduğu gibi ve her şey normale döndü ama içimde derin bir vicdan azabı kaldı ...
Keşke daha sakin olsaydım da çemkirmek yerine kendimi sakin bir dille ifade etseydim..
Eğer bunu okuyorsan sevgili Tenten'im biliyorum sen beni her halimle çok seviyorsun ama bu sefer ciddi karar aldım ; çok sinirlendiğimde bile ani çıkışlar yapıp senin ödünü koparmayacağım :):)
Ve sürekli mızmızlanmak isteyen ve beni ateşleyen içimdeki ' Mızmız Myrtle ' a da daha az uyacağım :):)

2 yorum:

  1. neyse ki hemen barışıyorsunuz uzatmıyorsunuz:) içimizdeki o cadı bazen çok fena vicdan yaptırıyor en iyisi o cadıyı yakmak ve sonsuz huzura kavuşmak;)

    YanıtlaSil
  2. Evet bende çok istiyorum o içimdeki cadı ' dan sonsuza dek kurtulup , mülayim ve huzurlu bir insan olmak :):))

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...