21 Ekim 2014 Salı

GECİKMELİ KİTAP MİMİM :)

Sevgili bloger arkadaşım Persephone beni harika bir kitap mimine eklemiş .. Kocaman teşekkürlerimi sunuyor hemen güzel sorulara geçiyorum :)




1. İlk Hayranlığım: Harry Potter ve Felsefe Taşı .. Kesinlikle kitap aşkımın başlangıç taşı bu seri oldu ve her zaman yeri ayrı kalacak mükemmel bir seri benim için..

2. Favori Serim: Sanırım ilk cevabım bu soruyu geçersiz kılıyor ama Harry Potter serisini tanımasaydım Alacakaranlık derdim ..

3. Favori Kitabım: Simyacı .. Ne zaman umutsuzluğa kapılsam hiçbir şeyin sebepsiz olmadığını hatırlatan harika bir kitap Simyacı ..

4. Favori Erkek Karakterim: Harry :)) 

5. Favori Kadın Karakterim: Macy .. Sevginin Son Dileği kitabında tanıdığım bu karakter ; heyecanlı,biraz sakar ama sanatsal yeteneklerle donatılmış şanslı bir kız ..

6. Favori Okuma Saatim: Tramvayda giderken .. Sabah ve akşam saatleri , bir de oturabileceğim bir yer var ise tadından yenmez ..:)

4 yorum:

  1. simyacı ah neydi o öyle di mi

    YanıtlaSil
  2. Evet canım benim , okumayı seven herkesin kütüphanesinde olması gereken bir kitap..

    YanıtlaSil
  3. Simyacı gerçekten de çok güzel bir kitaptı.Bu arada bir mim başlattım sen de yaparsan çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. Tamam Buralı Olmayan :)) Bakacağım mimine.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...