24 Ekim 2014 Cuma

Sevginin Son Dileği / Kitap Yorumu

' SEVGİNİN SON DİLEĞİ '  ; İlk başlarda fikrini saçma ve fazla ütobik bulduğum , ama okudukça beni saran karakter ve olay örgüsü ile favori kitaplarım arasına girmeyi başarmış başarılı bir aşk romanı ...



en güzel aşk romanları,gri lady
Resim yazısı ekle

Kanser hastası olan ve ölümünden 1 yıl sonra eşinin tekrar evlenmesini istediği bir mektupla karşımıza çıkan fazlasıyla aşık ve fedakar bir kadın var baş rolde ..

Ve sonrasında eşinden yapmasını istediği , bir çoğumuzun asla görmek istemeyeceğimiz - eşinin tekrar evlenmesi isteğiyle - hikaye başlar ..

Kitaptaki karakterler , mekanlar öyle sıcak ki , sanki her biri hayatınızın bir kesitinde sizinle berabermiş gibi ..

Okurken çok keyif aldığım , sonunu merak ettiğim ve bittiğinde içimde garip bir burukluk bırakan bir kitap oldu Sevginin Son Dileği ..

Eminim siz de seveceksiniz ..

Sevdiğiniz insanlarla hep yan yana , dip dibe olmanız dileklerimle :)

Ve tabi kii ;

 Kocaman Sevgilerimle ..


GRİ LADY


6 yorum:

  1. ayyy du anneme alayım seviyo o bu yazarıı :)

    YanıtlaSil
  2. Al Al :) Sende oku hatta , em,n,m çok beğenirsin :)

    YanıtlaSil
  3. Bana da hediye gelmişti bu kitap ama daha okuyamadım:( Ay sonunda yazıların düşmeye başladı ekranıma... Sorun çözüldü demek ki... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bu seriyi tamamladım. Çok merak ediyorum aslında ama bir türlü sıra gelmedi yazara:)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Kitap Keyfim , diğer kitapları da bu kitabı da oldukça başarılıydı .. Okumanı tavsiye ederim. Kocaman sevgilerimle ..

    YanıtlaSil
  6. Evet Persephone' cim , yazılarım düşmeme sebebi ayarlarımmış , yapabildim nihayet :))

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...