21 Ekim 2014 Salı

HAYATIMIN KÖKLÜ DEĞİŞİMLERİ VE BEN ...

Canımın içi dedemi kaybettik geçtiğimiz hafta ..
Bana bolca nasihatler veren , yüzünden gülümseme , elinden kitapları eksik olmayan biricik bilge dedemi kaybettim ...

Sonrasında , daha acıyla yaşayabilmenin yollarını ararken ve hayata yeniden abapte olmaya çalışırken bu kez eşimin işlerinden dolayı yaşadığım , büyüdüğüm şehirden başka bir şehre taşınma kararı aldık ..

Ben hiç yaşamadım İstanbul dışında bir şehirde ..
Hiç insanın ve kargaşanın bol olmadığı sakin yerlerde olmadım ..
Nasıl olacak ve neler hissedeceğimiz konusunda bir fikrim yok ama güzel umutlarım var ...
Öyle ki , yeni başlangıçlar , yeni insanlar, yeni bir ev , yeni bir iş ...
Ve sonucunda yeni bir biz olacağız , değişen çevremizle ..
Ve zor değildir , mutlaka alışacağız ..
Yeter ki ; evimizin  kapısını kapattığımızda içeride bizi sarıp sarmalayan o sıcak huzur rüzgarlarımız eksik olmasın ...

8 yorum:

  1. Basiniz sag olsun.Allah rahmet etsin.

    Duana,dilegine katiliyorum,amin.Mutluluk getirsin yeni gelismeler.

    YanıtlaSil
  2. Aminn Sule m ..
    İnşallah güzel olacak her şey ..
    Çok teşekkür ederim güzel dileğin için :*

    YanıtlaSil
  3. Ödülünüz geldiiii :)
    http://birdelininpembedefteri.blogspot.com.tr/2014/10/12den-vurdum.html

    YanıtlaSil
  4. Başınız sağolsun, toprağı bol olsun canım.
    Senin yazıların kontrol panelimde çıkmıyor tatlım.Bloğuna girip özellikle bakmasam görmeyecektim.Ben de yazmıyosun sanıyodum :(

    YanıtlaSil
  5. canım başın sağolsun. ben de panelden göremiyorum seni ara ara kontrol ediyorum blogumu. dedim yine ses gelmiyor bi bakayım noldun diye . Haberi gördüm , çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin, nur içinde yatsın.
    Gideceğin yerde daha da mutlu olmanı diliyorum ve de öyle olacağını düşünüyorum. Bazen değişiklik mucizeler yaratır.
    Nereye gidiyorsunuz canım ?

    YanıtlaSil
  6. Aminn çok teşekkür ederim:( İnsan her şeye alışıyor zamanla, benim de biraz süreye ihtiyacım var sanırım ..
    Taşınma olayına gelince ; çok uzaklaşmıyoruz İstanbul'dan Allahtan ..
    Çerkezköy' e gidiyoruz Kreatifim :) Bakalım , iyi olucak herşey inş.
    Bu arada ben baktım ayarlarıma ama neden kaynaklandığını çözemedim.Ne yapsam ki acaba ? Başka bir blog mu açsam .. Ne dersiniz< ??

    YanıtlaSil
  7. bilmem ki takip ayarı . bak yeni bir arkadaşımız var pcmaps.blogspot.com.tr Meral Kuş, o bilgisayar mühendisi ve iyi anlıyor bu işlerden çok ta yardımcı bir arkadaşımız. bi ona danış istersen. onu da takibe al tavsiye ederim canım. Çok çok tatlı bir arkadaş.
    Ya da herşey değişiyor bunu da değiştireyim dersen oh ne ala değişim iyidir , ben becersem vakit ayarlasam sürekli oynayacağım blogumla o denli seviyorum. Ha bir de Özlem Karadeniz var duruyazilar.blogspot.com.tr o da çok biliyor bu tarz şeyleri yardımcı olurlar sana kesin . hepsisi çok tatlı arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim canımm sayende iki yeni blog ta tanımış oldum.. Ben danışayım hemen o zaman :)
    Bu arada bu kadar değişimin arasında , eskilerden bloğumun yanımda devam etmesini tercih ederim :) Tamamen değişimi istemiyorum şimdilik..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...