5 Ağustos 2015 Çarşamba

Android Telefonumdaki Uygulamalar

Telefonumu yenilemem , hafızasını arttırmamın akabinde yeni uygulama ve oyunlara ilgim arttı. Günlerdir yaptığım araştırmalar , deneme yanılma deneyimlerim sonucunda bir kaç kemikleşecek uygulama listesi oluşturabildim nihayet ve bunu sizlerle de paylaşmak istedim.

Gri Lady ' nin Androiti

İşte telefonumda yüklü olan uygulama ve oyunlar ;

360 SECURİTY  :  Bir antivirus programı . Daha önce Cleen Master vs. kullandım ama bu uygulamayı daha başarılı buluyorum. Batarya kontrolü , telefon hızlandırma ve içerik silme gibi özellikleri var.

ADVANCED TASK KİLLER FREE  :  Bu uygulamayı Ekşi sözlükten keşfettim. Bir yazar şiddetle tavsiye ediyordu ki , kesinlikle haklı ... Uygulamalarınızı tek bir yerden yönetebildiğiniz , veri kullanımı açısından hangi uygulama açık , hangisi arka planda çalışmaya devam ediyor buradan kontrol edip aktif yada pasif hale getirebiliyorsunuz. Oldukça kullanışlı ve pratik bir uygulama. Üstelik sadece 0,94 Mb.

BATTERY DOCTOR : Aslında işe yarayıp , yaramadığını tam anlamıyla bilemiyorum çünkü , aynı özellik 360 Security ' nin içerisinde mevcut. Ama Androit Market puanına ve yorumlara bakılacak olursa işe yarayan bir program. Arada optimazie edip , batarya ömrünü uzatıyorum bu program sayesinde ...

EVERNOTE : Kapsamlı ve alanında en iyisi bir not alma programı.

EZAN VAKTİ PRO : Her ne kadar namaz kılabilmeyi her vakitte başaramasam da çok iyi bir program yapmışlar. Namaz vaktinde , öncesinde ya da vakit çıkmaya yakın sizi uyarabiliyor bu program. Ayrıca içinde tespihat,dualar,kıble yönü bulma,zikirmatik,dini bilgiler gibi ek uygulamalar da mevcut.

GOOGLE SKY MAP : Kameranızı gece gökyüzüne tuttuğunda size muazzam bir harita çıkartıyor. Buradan gezegenlerin yerini , yıldızları görebiliyor ve isimlerini öğrenebiliyorsunuz. Çok ilginç bir uygulama ki , Google yapmış , başarısız olması şaşırtıdı zaten ...


GPS TRACİNG : Arkadaşlarınızın ve ailenizin nerede olduğunu bulma uygulaması. Bulunduğu cadde , sokağa kadar görebiliyorsunuz. Ayrıca birimler oluşturup o kişi oraya vardığında size bildirim gelmesi gibi ek özellikleri de mevcut. İçerisindeki mesajlaşma bölümü anında hesap sorabilmeniz için tasarlanmış :) Gayet başarılı ...

SHAZAM :  Dinlediğiniz bir müziğin ufacım bir bölümü dahi olsa ,şarkının kime ait olduğunu , şarkının adını söyleyen program ... İnternetsiz çalışmıyor tabiki..

PİNTEREST  / WE HEART İT : İkiside aynı mantıkta olan harika uygulamalar... We Heart İt ' i yüklememin sebebi Türkçe olması.. Pinterest ' i anlatmıyorum bile zaten , herkes bilir ne şahane bir site olduğunu :)

SWARM : Çok başarılı bulmasam da arkadaşlarımın mekanlar hakkındaki paylaşımları ve yorumlarını görebilmek için kullanıyorum...Güncelleme gelmeden önceki hali daha iyiydi ama..

CEP FENERİ :)

VİDEO İNDİRME PROGRAMI : Önce Tubemate ' i indirdim. Youtube videolarını direkt indiriyor diye ama program çok değişmiş ve çalışmaz durumda olduğu için Video İndirme Programına geçtim. Gayet iyi , kullanabilirsiniz.

ZEDGE : Hd duvar kağıtları ,güzel zil seslerinin olduğu bir program. Bir sürü güzel duvar kağıdı kaydettim bu program sayesinde.

PERFECT365 : Çok enteresan bir fotorafçılık uygulaması ... Resminiz üzerinden makyaj yapıp , filtreleme uygulayabiliyorsunuz. Bayanların vazgeçilmez uygulamalarından biridir. Ama dikkatli olun , bu programdan sonra resmini gördüğünüz kızlara şüpheyle bakmaya başlayabilirsiniz :) Gerçekten güzelleştirici bir program ...

MOMENTCAM : Resimlerinizi karikatürlere dönüştürme programı ... Çeşit çeşit temalar var ve siz resimlerinizden birinin sadece yüzünüzü kullanarak şekilden şekile girebiliyorsunuz... Çok başarılı ve eğlenceli bir program ...

CANDY CAMERA : Retrika'dan sonra bu programı yüklemiştim ve neredeyse bir yıldır telefonumun kendi kamerasını kullanmıyorum. Filtreleri gayet iyi ve çeşitli ...

CARTOON CAMERA : Yine bir kamera uygulaması , diğerlerinden farkı ; çizgi film efekti olarak fotoraf çekmesi... Uzun vadede kullanılacak bir uygulama olmasa da , farklı fotoraflar çekmek isteyenler için bir alternatif...

PHOTO COLLAGE : Adından da anlaşılacağı üzere kolaj programı :)

ÇEVİRİ : İhtiyaç olur diye bulunduruyorum.

ÇEVRİMDIŞI SÖZLÜK : İnternetsiz de çalışması yükleme sebebimdir bu programı ..

DUOLİNGO : Gelmiş geçmiş en iyi dil öğrenme programı ... Vaktim olmuyor ama yine de cepte duruyor işte ...

BANLAND : Telefonda yer kaplayan ama çok çok enteresan bir oyun. Oyundaki manzaraya bakmaktan oyuna konsantre olamıyorsunuz :)

CANDY CRUSH SAGA : Bilmeyen var mıı ? :)

ÇANAK OKEY : Bir arkadaş grubumuz var , sırf onlarla online oynayabilmek için yükledim. Bu oyunda sohpet , muhabbet , kaynaşma havada uçuşuyor...

MEHJONG MASTER : Eski bir pc oyunu , bile bilir , keyfi çok farklıdır :)

CUT THE RAPE EXPERİMENTA FREE : Ekşi ' de en güzel oyunlar listesinde adı defalarca geçtiği için yükledim.. Henüz oynamadığım için yorumsuz :)

Benim telefonumdaki tüm uygulamalar bu şekilde...
Tavsiye edeceğiniz araç , uygulama ve oyunları bekliyorum. Umarım faydalı bir paylaşım olmuştur. Sevgiler :))

12 yorum:

  1. Ben bir şey göremiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Sorma Yolcu'm ya :) Postu yazmadan yayınlayan bir yazar oldum :/

      Sil
    2. Tavsiye ederim.
      https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.definecontent.fazilet&hl=tr

      Ben hala eski telefonumu kullanıyorum. Gayet memnunum aslında. Fakat tabletim var. arasıra onu kullanıyorum. Genelde erişimi olmayan uygulamaları tercih ettiğimden içi gayet sade. :)

      Sil
  2. Evet telefonuna bir şey yüklememen iyi olmuş yavaşlamasın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Adam Zeka :) Hiçbirşey yok telefonumda , tertemiz :)) Şaka bir yana nasıl olmuş böyle ya .)) Kaydetmek yerine yayınlamışım ...

      Sil
  3. Bloğunuzu gerçekten çok beğendim :) bende bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim , mutlaka uğrayacağım bloğunuza .. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. valla bu telefon ayarlarından pek anlamam bir garip telefoncuğum var mutlu mesut yaşıyoruz :)) böyle işleri kardeşime yaptırıyorum onun kafası iyi basıyor bilişim okuduğu için işe yarıyor :)

    YanıtlaSil
  6. I've been using AVG Antivirus for a few years, and I recommend this product to all of you.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...