31 Temmuz 2015 Cuma

Saçmamaçsız Mimi , Dikkat Yüksek Dozda Saçmalamaya Maruz Kalabilirsiniz :)

Bir Özentinin Bloğu 'nun  sahibesi bloger arkadaşımm beni bu mime dahil etmiş. Kendisine teşekkürlerimi sunuyorummm ve tabiki vakit kaybetmeden cevaplıyorum soruları. 
İtiraf etmeliyim ki saçmalamış bir Gri görmenizi istemezdim ama oldu bir kere :) Haydi bakalımm , gelsin cevaplar...

-Odanızda veya evinizde orada olduğunu unuttuğunuz bir nesne bulun. Bu nesne ile bir anınız var mı?
Büyük bir saksı var oturduğumuz salonda ve içinde büyük , canlı bir çiçek ...
Kışları meyve yerken eşimle birbirimize çaktırmadan meyve çekirdeklerini tabağa koymak yerine saksının içine batırırmışız. Bunu sadece benim yaptığımı zannederken geçenlerde gelip , bak mandalina ağacımız olacak dedi, çıkan yeni yapraklar göstererek.. Ben de onlar limon , ben hep limon çekirdeklerini oraya bırakmıştım dedim... Meğer bildiğiniz minik bir çöplük oluşturmuşuz orada tohum ve çekirdeklerden ...
Tamam kabul, az biraz pisis sanırımm :)

-Aklınıza gelen ilk soğuk espriyi yazın. Eğer gelmiyorsa iki üç kelime saçmalayın :D

Seni görünce gözlerim dolar , kulaklarım mark :/ Saçmalamak mi ? Dibine vurabilirim aman dikkat :)

GRİ LADY

-Yine aklınıza gelen biri yada nesnenin adı ile akrostiş yazın ama yazdığınız akrostiş az yada çok o kişiyle veya nesne ile ilgili olsun

İlgilenmezdim aslında
Saat on ikiyi vurduğunda
Tan yeri ağırdığında ya da

Anladımki ayrılınca
Ne çok bağlanmışım sana
Uzak olsamda sana
Buluşuyoruz her fırsatta
Lafı gelmişken bu arada , yanındayım haftaya :)

İstanbul

-Seni kim mimlediyse şimdi onun blogunu -sitesini- açıyorsun ve onun bu soruya verdiği cevaptan ilginç bir kelime seçiyorsun ve döngünün devam etmesi için yine ilginç uzun ve saçma bir cümle kuruyorsun. Yalnız kuş gördüm kedi tırmaladı gibi basit ve kısa olmaması önemle rica olunur.

Seçtiğim kelime söğüt. 


Kaybolduğu ıssız adada , altında oturabilmek için söğüt ağacı arayan adam söğüt ağacı bulamayınca sahile geri döner. Sahilde dolanırken gözüne bir nesne ilişir , bir de bakar ki bir deniz kızı ... Deniz kızı suyun içinden seslenir , heyy , bu güneşte ne işin var burada , ormanda olman gerek , başına güneş geçecek...
Ve adam cevap verir ' söğüt ağacı olmayan ormanda durmaktansa , güneşin altında ölmeyi yeğlerim...
Bu cevap deniz kızına çok saçma gelir ve neden böyle söylediğini sorar ..
Adam anlatır gibi olur ama hiçbirşey söylemeden arkasını dönüp oradan uzaklaşır...
Deniz kızı ardından baka kalır adamın ...
Ve kafasında soru işaretleriyle beraber  okyanusun derinliklerine dalar . Ve içinden geçen tek cümle vardır , erkek milleti değil mi , hepsi aynı ...
Gelelelimm mimlediklerime ;

Anne Kaleminden 

Tokideki Ses 

Safransarı

Bir de henüz hiç yorum yapmadığım Uzaklarda Arama ' yi mimliyorum. Hadi bakalım , gelsin cevaplar :)







 

9 yorum:

  1. ne güzel olmuş keyifle okudum :) resimlerde güzel olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy beğendin miiii :)) Valla saçmalamak iyi bir şey mi bilmiyorum ama ben yanıtlarken oldukça keyif aldım :) Teşekkür ederim güzel yorumun için..

      Sil
  2. Ellerine sağlık komşum. Akrostiş şiirine bittim bu arada. Hele soğuk esprin gerçekten bu gibiydi hahha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , resmen içimdeki pisliğin uyandığını hissettim bir ara o espri aklıma gelince :)

      Sil
  3. Bloğunuzu yeni keşfettim bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir yazı olmuş valla keyifle okuttu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada şimdi adsense reklamlarınızı saydım (ben genelde her sayfada sayarım öyle :D ) bu sayfada tam 5 adet var yalnız bir sayfada en fazla 3 adet reklam konulabilir aklınızda olsun.

      Sil
    2. Öncelikle teşekkür ederim okuduğunuz için.. Ben de merakla sizin yanıtınızı bekliyordum. Genel olarak bloğum hakkındaki fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Adsense konusunda nasıl bir değişiklik yapmamı önerirsiniz ? Hangisini kaldırmalıyım :/

      Sil
  5. Yanıtlarını çok sevdiim.Ama en çok da soğuk esprini :D (Ben soğuk esprileri çok severim de)

    Blogunu da yeni keşfettim bu arada. Çok şekermiş. Hemen takibe aldım kaçırmadan ^-^ Sen de benim bloguma gelirsen beklerim :))
    http://sizleriizliyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...