13 Ağustos 2015 Perşembe

Bir fikre , Tavsiye ya da Yoruma İhtiyacım Var / KafamdaKİ DeLi Sorular ....??????

Bir çeşit bunalımda mı yoksa kırılma noktasında mıyım kestiremiyorum ...
Ama birşeyler olacağı kesin...
Bunu hissedebiliyorum .
Sürekli yapmam gereken  , başarmam gereken şeyler olduğunu söylüyor içimdeki ses . Evet ben bu sese güveniyorum.
Ama ne yapmam konusunda kestiremiyorum kafamdakileri....
Önüm sisli , ileride beni bekleyenlerin varlığını hissedebiliyorum ama görüntü net değil ...
Görebilmek için yakınlaşmam gerek ...

İdeallerimi sorguluyorum bir çok kez , aynı soru , farklı yerler ...
Ne istediğimi , neyi başardığımı ve nasıl yol aldığımı ...

Lise ve öncesinde yazar olmak gibi bir hayalim vardı . Çevremdekilerin yönlendirmesinin de bu dileğimde etkisi olmuştu tabi ki ...

Şimdilerde ise bir sanat dalıyla mutlaka içli dışlı olmak istemem ama hangi dalında olacağıyla ilgili bir karara varamamam geleceğimi şekillendirmemde hiç yardımcı olmuyor bana.

Karakalem yapmayı denedim , yağlı boya tablolar ve cam boyamalar ...
Sayfalarca hikayeler yazdım , fena da değillerdi ama hiçbiri bir hevesten öteye gidemedi şimdilik ...

Yoga'ya merak sardım , biraz Plates ve Dansa da ...
Şimdilerde ise Dağcılık sporu için yanıp tutuşuyorum ...

Doğada olmayı , fotoraf çekmeyi , traking yapmayı , bisiklete binmeyi yani kısaca doğa sporlarını çok seviyorum ...


Hep hayalini kurduğum gibi az kazandıran ama huzurlu olduğum bir işe sahibim ...
Kendime ayırabileceğim ama ayırmadığım boş vaktim var ...
Ve yapmak istediklerimi hayata geçirebileceğim ...

20 ' li yaşlarımın başından beri bir arayış içerisindeyim , yaşım oldu 24 ...
Henüz ne aradığımı bulabilmiş değilim. Ne kadar yazık , ne kadar üzücü değil mi ?

Kapasitemin yarısını bile kullanmadığım bir işe sahipken ve ne yapmam gerektiği konusunda derin kararsızlıklar ve bocalamalar yaşıyorken aklımdaki karanlık bulutları aydınlığa çıkarmama yardımcı olabilecek ne olabilir ???

Bir fikir , bir tavsiye , bir yorum ...
Açıkçası kendiminki dışında duyabileceğim bir dış sese ihtiyacım var ...
Ben buradayım ve yorumlarınızı heyecanla ve merakla bkliyorum ...
Şimdiden teşekkürler ...

29 yorum:

  1. Ne yazık ki bir çoğumuzun yaşadığı bir dönemi yaşıyorsunuz. Hepimiz daha doğrusu hayatın ve kendisinin farkında olanlarımız hep aynı girdabın içine düştük.Mutlu olmak için bişeyler yapmamız gerektiğinin farkındaydık ama bizden beklenenleri yapmak zorundaydık...Mutlu olduğumuz şeyleri yapmak için paraya para için işe ihtiyacımız vardı ama o işler hayatımızı o kadar esir aldı ki bu seferde artık hiç vaktimiz ve enerjimiz yoktu...Ben sizden yaşça büyük ve mecbur olduğum değil arzu ettiğim hayatı yaşayamamış biri olarak size naçizane bir tavsiyem var. Daha yolun çok başındasınız o yüzden ne olursa olsun sizi mutlu eden neyse onun peşinden gidin...Bir gün bizim gibi olmamak için...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samimi yorumunuz için çok teşekkür ederim. Hiçbirşey için geç değildir...
      Uyandığımız her gün , bize verilmiş bir şanstır. Siz de umutsuzluğa kapılmayın...
      Ne yapmak istediğime bir karar verebilsem çok daha sağlam adımlarla yürüyeceğim ama şimdilik düşünmekten öteye ilerleyemiyorum ...

      Sil
    2. Düşünmek başarmanın yarısı derler :) sevgiyle kalın...

      Sil
    3. :) Sevgiler benden ... Öpüyorum sizi ...

      Sil
    4. Sibel hanım ne güzel anlatmışsınız yahu.

      Sil
  2. Kendini tahlil ettiğini anladım yazından.Şimdi yoğun düşün bence,Hangisinde? keşke devam etseydim diye aklın kaldı.Bunu yapabilirsin.Oradan devam etmen yararlı olacaktır yavrum.İnşallah seni en mutlu ve deşarj edecek yolu seçersin.Sevgiyle kal.Ece ablan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ece Ablacım çok teşekkür ederim yorumun için öncelikle..
      Asıl sorunum bu sanırım , her şeyi yapmaya yetecek enerjim var gibi hissedip , ne yapacağını bilememek...
      Aslında kendimi özgür ve özgün hissedebileceğim şeyler yapmayı isterdim. Mesela fotorafçılık , yazarlık bu iisi hep yakın gelmiştir. Aynı zamanda resim seçeneğini de es geçmek istemiyorum... Belli bir eğitimi alıp , hem de hayal ettiğin alanda olmayan bir eğitim olunca sıfırdan başlayabilmek çok kafa karıştırıcı oluyor..

      Sil
  3. bende bu sıralar dağcılığa merak sardim , sanki dağlar beni çağırıyor.... bende senden farklı değilim hep bir arayış içindeyim ve bu arayı hiç bitmiyor bende , hep bir merak adını koyamadığım bir özlem .. galiba içimdeki dünya ile dışımdaki dünyaynın farklılığı ... dar geliyor her yer bana ...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel ifade etmişşin Soslu Badem :)) Bana da dar geliyor her yer ...
    Dağcılık harika bir spor dalı ... Ben üye oldum bir kaç dağcılık kulübüne.. Etkinlik resimlerini görünce içim gidiyor inan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profesyonel dağcı arkadaşlarım var ama hiç birinin aile hayatı yok yada bitti. Dağcılık ciddi bir kondisyon ve disiplinli bir yaşam biçimi istediğinden aile hayatı riske giriyor. Ben bi dönem kaya tırmanışları yaptım ve inanılmaz eğlendim.

      Canım benim dönem dönem biz de yakın kız arkadaşlarım ile bu tarz dönemlere girdiğimizde sohbetler ediyoruz ancak maalesef kendi adımıza çok bir çıkış bulamadık. Kendini en iyi sen tanıyorsun. İnşallah sen bir çıkış yolu bulacaksın.

      Hep birlikte denize mi girsek napsak da bu negatif enerjilerden kurtulsak bilemedim bak şimdi :)

      Sil
    2. Evet , evet :)) Hatta ben ' iyi gelmez mi , hiç deniz havası diye mırıldanmaya başladım bile :))
      Kaya tırmanışları hakkında daha fazla bilgi verirsen çokk mutlu olurum ... Deneyimli birini bulmuşken ne kadar çok şey öğrensem iyidir :)

      Sil
    3. Bizim kaya tırmanışı ile tanışmamız tamamen tesadüf eseri oldu aslında. Kız kıza Olympos'a tatile gittiğimizde orada profösyonellerin yaptığı etkinliğe denk geldik. Şenliklerin arasına sızdık ve biz de yapmak istediğimizi söyledik. Kayıtlar filan yapıldı. Bizi de ekiplerine dahil ettiler. Sonrasında ise Alanya'da kendi çapımızda iki kız tırmanış yaptık ancak. Çalışma saatleri, sezon gibi sebepler ile turizm de çalışınca pek vaktimiz olmadı ilerletmeye.

      Sil
  5. Yapmak zorunda olduklarımız ve yapmak istediklerimiz... :( Ne yazık ki hayat böyle... :(

    :( :(

    Kafa'ya da beklerim diyerek sevgiler... :( :)

    YanıtlaSil
  6. Çok zaman kaybetmiş değilsiniz. Hatta belki yolun başındasınız.. Anladığım kadarıyla epey bilgi birikimin de sahipsiniz. Bunların hepsi aslında birer kazanım. Taşlar vakti geldiğinde yerine oturur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah oturacak o taşlar yerine ... Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Bence harika bir hafta geçirmek için kendine vakit ayır tatil yap ya da sana iyi gelen bir arkadaşına git başka yerlere, rahatla kurtul tüm korkularından endişelerinden, düşünme hiçbir şey :) bu arada eğer yalnız olmadığını bilmek seni rahatlatacaksa şu dönem herkes böyle bunalımlarda :) ben de sana söylediklerimi uygulayacağım en azından, her şeyin daha güzel olmasını umarak :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Evet , arkadaşlarımla vakit geçirmek büyük bir motivasyon kaynağı benim için , sevgiler benden de ... :)

    YanıtlaSil
  9. Bunu ben de hala hissediyorum, yaş 30 :) dilerim bulursun istediğin şeyi.. belki arayışta olmasak daha net görebiliriz bazı şeyleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimiz buluruz :))
      Yaş 30 ne ki, 50 yaşından sonra tüm hayatını değiştiren insanlar var ...

      Sil
  10. seni meşgul ve mutlu edecek sağlam yeni bir hobi işe yarayabilir.

    YanıtlaSil
  11. Yaa neden hepimiz bunalımdayız acaba... Senin içinde bir sanatçı var ve dışarı çıkamadıkça seni sıkıyor bence :)) Bir müzik aleti çalsan ya, hem duygularını ifade edebileceğin hem de baya zaman alan bir aktivite.
    Hayaller ve hayatlar neden aynı olmuyor? Neden hep hayalleri gömmek zorunda kalıyoruz? Ne ideallerle başladık halbukii...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moria , çok teşekkür ederimm...
      Bence de hepimizin içinde bulunan farklı yeteneklerle geliyoruz dünyaya , bunları bazen tesadüfen farkedebiliyoruz ama bazen de derin uğraşlar sonucu ancak bulabiliyoruz ...
      Hayallerimizi gömmek yerine endişelerimizi , korkularımızı gömelim biz :)

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Yazmak mı diyorsun Kalemderi ???
      Yazmaya mı yoğunlaşmalıyım sence de ???

      Sil
  13. 20 li yaşlarımın başından beri 40 filan sandım seni:) 24 mü daha? Oy oy oy.

    YanıtlaSil
  14. Yay burcu musun sen :D
    Yazdıklarını okuyunca kendim yazdım sandım. Ben de kararsızımdır çoğu konuda bir gün bir şeyle uğraşırım yarın bambaşka. Sonra hepsinden soğuyup bambaşka bir şeyle :) İşimiz zor ben sana diyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      Akrep burcuyum ama aynen , çok benziyoruz demek :)))

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...