2 Eylül 2015 Çarşamba

İnsanlar Tanıdım Ben ...

will smith

İnsanlar tanıdım ben ;
Hayatını yapmak istediklerini anlatarak geçiren ama bundan öteye gitmek için bir adım atamayan ...

İnsanlar tanıdım ben ,
Kendini başkalarıyla kıyas edip , kıskançlık havuzunda kendini boğan ...

İnsanlar tanıdım ben ,
Hayatı boyunca didinip , iyi işler yapmaya çalışan ...

İnsanlar tanıdım ben ,
Ölülerden faksız olan ...

İnsanlar tanıdım ben ,
Kendini rüzgara bırakmış , savrulduğunu bile önemsemeyen , ne yöne gittiğini bilmeyen ...

İnsanlar tanıdım ,
Hayatını kaybeden ...

Ve bir insan tanıyorum , tanımaya devam ediyorum ...

Kendi içindeki çığlıklara kulak tıkamak yerine mücadeleyi seçen
Hiç hoşuna gitmese de bu iç sesine inat hedefine kitlenen ...

Başaracak ve kendiyle gurur duyacak ...!
Ve asla boş yaşamış olmayacak ...!

14 yorum:

  1. insanları tanırken kendimi de tanıdım:)
    şimdi kendimle gayet güzel bir yoldayım:)

    yazın çok hoş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , sizin katılımınız da çok güzel oldu :)

      Sil
    2. sadece yazınıza yorum yaptım siz güzel yazmışsınız efendim:)

      Sil
    3. :)))
      En güzel yorum , sizinki gibi tamamlayıcı olanlardır :)
      Sevgiler ...

      Sil
  2. Gözlerim doldu ya. Ne kadar içime dokunuyorsun yazılarınla. Belki de ortak şeyleri hissetmişizdir bazı dönemlerde. Her yazını kenara bir yere asmak istiyorum bu ara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkür ederim Moria , bir insanı hiç tanımadan , sadece fikirlerinden dolayı nasıl da sevebiliyor olduğumun en güzel örneğisin sen :))
      Belki de birbirimize benzer çok fazla yanımız vardır - ki bence bu çok muhtemel ...
      İyi ki varsın arkadaşım :)

      Sil
    2. Çok mutlu oldum böyle düşünmene, ben de aynı hissediyorum :)) sen de iyi ki varsınn :) aman yazmaya devam et :)

      Sil
    3. İnşallah hep yazıyor olacağım :)
      Ta ki , yazlı , huysuz bir Gri Lady olana kadar ...

      Sil
  3. Insanlar tanirken "Ben onun gibi olmak istemiyorum" diye cok soylendim.

    YanıtlaSil
  4. güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık beni anlatıyor şu sıralar alıp başı gidesim var desem yeridir artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizkaldım , şu gitme arzusu bulaşıcı galiba :)
      Ben de istiyorum çünkü....

      Sil
  5. Fotoğraftaki yazı ilgimi çekti; gerçekten de başkalarının deneyimleriyle yaşıyoruz en çok... Ve kendi olumsuz ilk deneyimlerimizle... Çemberi kırmak gerek ama çok zordur bu... Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  6. N.Narda ; bu yazı Umudunu Kaybetme filminden bir replik aslında ...
    Çok güzel bir filmdir , izlemediysen mutlaka izlemeni öneririm.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...