21 Aralık 2015 Pazartesi

Selam Pazartesi Sendromu





5 yorum:

  1. bence de ya her sabah baş belası kardeşimi kaldırıp servise postalıyorum :) günün güzel olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde çokkk güzel olsun günün sessizkaldımm :)

      Sil
  2. Allahtan pazar günleri çalışıyorum da pazartesileri sendroma girecek modum olmuyor :))) Günün güzel geçsin canım (bardağın dolu tarafından bakmak oluyor bu sanırım)

    YanıtlaSil
  3. Evet kesinlikle bu :) Bende bir dönem hafta sonları çalışıp - hafta içi izin kullanırdım ve o zamanlar Pazartesi hiçbir şey ifade etmezdi benim için , şanslı hissetmelisin ...
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. aahaha :) benim için pazartesi sendromu perşembe başlıyor o yüzden sizlere kolay gelsin :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...