8 Haziran 2018 Cuma

Cüzdan Duası

Geçen yıl internette görüp denediğim bir uygulamayı paylaşmak istiyorum sizlerle. 🤗

Ben bizzat inanarak yaptım ve çok faydasını gördüm, boşluk bereket içinde bir yıl geçirdik çok şükür.
Hatta belirtilen vakit olan sela ile ezan arasında yazma işlemini yapamayacak olan aile üyelerim için de yazdım başında niyet edip isimlerini yazarak.

Bir çok ritüel  uygulama vs görüyoruz sosyal platformlarda. Açıkçası hiçbirine itibar etmem bu bilgilerin nereden geldiği noktasını araştırmadan. Ama sizlerle aşağıda paylaşacağım uygulamayı çok güvenilir kaynaklardan duyduğum için gönül rahatlığı ile paylaşıyorum.


Yılda sadece bir gün denk gelecek ve sadece ortalama 30 dakikalık bir zaman diliminde yazmanız gereken iki satırlık bir dua bahsettiğim.

Ramazan ayının son Cuma günü, yani yarın - Sela ile öğlen ezanı arasında yazılması gerekiyor. Arapça yazamayanlar ki bende bu kişilerden biriyim, Latin harflerle Arapça okunuşunu yazabilirler.

Geçtiğimiz yıl şehir dışında, hatta yolculuk sırasında bulunmuştum belirtilen saatlerde. Ama yanıma kalem kağıt aldığım için kendim için ve hatta yazamayacak aile üyelerim için de yazmıştım bu bereket getiren duayı. Ve çok şükür bu tık gerçekten de para sıkıntısı çekmeden geldik bu günlere...

Sonuçta rızkı tayin eden Allah, ve biz yine O 'bun ayetleri vasıtası ile bereket, bolluk istemiş oluyoruz bu duayı üzerimizde taşıyarak. 🤗


Yarın bulunduğunuz şehrin zamanına göre bu vakti yakalamayı ve bu duayı yazıp cüzdanınıza veya para çantanıza koymayı unutmayın 💖



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...