6 Ocak 2020 Pazartesi

Atiye Dizi Yorumu



Spoiler içermeyen dizi yorumuma hepiniz hoşgeldiniz sevgili blog ailem :)

Vakit buldukça Netflix dizilerine göz atmaya çalışırım . Benim için doğru diziyi bulmak ve ona tutkuyla bağlanıp takip etmek gerçekten çok zor. Ve binlerce kişi tarafından izlenip - tavsiye edilen o popüler dizilerin çoğuna ısınamadım . Bakınız ısınabildiklerim ; Poldark  ve  Outlander :)

Gelelim Atiye dizisine ;
Bu diziyi öncelikle Türk yapımı olduğunu ve televizyondaki örneklerini göz önünde bulundurarak değerlendirmek gerektiğini düşünüyorum. Yoksa Netflix'teki başarılı diğer yapımlarla karşılaştırılacak olursa , çok rahat harcanır yerli yapım dizimiz Atiye ' miz ...


Konusu itibariyle enteresan , Milli değerlerimize dikkat çekiyor ve kazı çalışmaları hala devam eden Göbeklitepe hakkında da daha fazla fikir sahibi olma konusunda bir merak uyandırıyor.

Beren Saat ' i itici bulanlar ve bu yüzden diziyi izlemek istemeyenler Mehmet Günsur ' un entellektüelliğinin hatırına yine de izlemekten geri kalamıyorlar :) Bknz: Me


8 Bölümlük ilk sezonunu bitirdim . Öyle merak dolu , sabırsızlıkla izlediğim bir dizi olamadı Atiye , ancak Türk yapımı biz dizi için kesinlikle umut vaadediyor.

Televizyonda göremeyeceğimiz seks sahnelerine yer verildiği için değil bu gelişme , kültürel öğelere yer verilmesi , fantastik ve sıradışı bir konusunun olması ve birçok mantık hatası olsa da akıcı bir senaryoya sahip olmasından kaynaklanıyor .


Uzun lafın kısası ; Netflix için ortalama altı ama bizim televizyonda maruz kaldığımız yapımlar için de ortalama üzeri bir yapım olmuş Atiye dizisi.

Ve Milli değerlere sahip çıkalım , La Casa De Papel yerine biraz da Atiye izleyelim , emeğe değer verelim diyorum . Saygılar :)



6 yorum:

  1. Ben dün izledim 8 bölümü..Ve çok beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türk yapımı olduğu göz önünde bulundurulduğunda kesinlikle farklı vbir yapım.

      Sil
  2. çok merak ediyorum mutlaka izleyeceğim...

    YanıtlaSil
  3. hem beren saati sevmiyorum hem de daha önceki hakan dizisi çok umut verici olmasına rağme nözellikle diyaloglar son derece kötü çekilip işlendiği için bunu izlemek hiç içimden gelmiyor ve izlemeyeceğim de sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakan Muhafız koca bir hayal kırıklığı , Atiye ona nazaran çok çok daha başarılı. Şans verin bir kaç bölüm :)

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...