9 Ocak 2020 Perşembe

Şükür Günlüğü

Arada ajandam yerine şükür maddelerimi buraya yazmayı seviyorum. Hem daha pratik oluyor , hemde bloğuma göz attığımda okuyup ekstra mutlu hissediyorum :)


Bugün içtiğim bol bol form çayı ve yeşil çaylar için şükürler olsun , sayelerinde daha ferah ve iyi hissediyorum .

Gece saat üç gibi uyanıp , karnım acıktığında dolapta beni bekleyen cips için şükürler olsun :) Sayesinde çok ama çok mutlu oldum , yedim ve uykuma devam ettim .

Akşam uzun zamandır örgüsünü tamamlayamadığım sepet ve kalemliği tamamlayıp , sahibine iletebildiğim için şükürler olsun. Ertelediğimiz ve yarım bıraktığımız işler gerçekten de üzerimize büyük yük ...

Sabah yediğim otlu peynirli poğaça ve çay için şükürler olsun . Güne böyle başlamayı çokk seviyorum.

Sahip olduğum işim için şükürler olsun .

Kendi ayaklarımın üzerinde durabildiğim için , yanımda olan ailem ve çocuklarım için binlerce kez şükürler olsun.

Çevremdeki az ve öz insanlar için şükürler olsun. Gerçekten birkaç iyi arkadaştan ötesine ihtiyaç yok çoğu zaman . 

Sağlıkla uyandığım ve yine sağlıklı şekilde evime dönebildiğim için şükürler olsun.

Bunları yazmamı saplayan ve sayesinde iş yapabildiğim parmaklarım için şükürler olsun .

Sürekli yiyecek göndererek , hiç durmadan çalıştırdığım midem başta olmak üzere tümm organlam için şükürler olsun .

Gri Lady


Bana umut aşılayan , güzel şeyler düşünmeme yardım eden beynime şükürler olsun.

Çoğu zaman boşlasam da , içimde yer alan inancım için şükürler olsun.

Her koşulda , ne olursa olssun duama yanıt veren Yaratıcım olduğu için ve ben onu unutsam da o beni unutmadığı için şükürler olsun .


Dünyamızı güzelleştiren ve tamamı insanlığın faydası için yaratılmış canlılar için şükürler olsun.

Dört mevsimi de yaşayabildiğimiz bir iklimde dünyaya geldiğim için şükürler olsun.

Kadınların söz hakkı sahibi olduğu , çalışabildiği , eğitim alabildiği ve bağımsız hayat yaşayabildikleri bir çağda yaşadığım için şükürler olsun .

Okuyamasam da , her an okunmaya hazır beni bekleyen birbirinden güzel kitaplarım için şükürler olsun .

Dışarıda hava çok soğuk olsa da , istediğimiz ölçüde ısıtabilme imkanına sahip olduğumuz evimiz için şükürler olsun.

Netfilx üyeliğim için şükürler olsun :)

Yazdıkça klıma gelen , hayatımda şükredebileceğim her bir madde için de ayrıca şükürler olsun ...


Biliyoruz ki şükür nimetin garantisidir . Her gün şükrettikçe , şükredeceklerimiz artıyor. Sizler de şükür günlüğü tutarak daha mutlu ve huzurlu olabilirsiniz :) İyi ki varsınız , sevgiler .

1 yorum:

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...