20 Şubat 2020 Perşembe

Outlander 5. Sezon İlk Bölüm Değerlendirmesi

Gördüğünüz bu aşk 2014 yılında , 

Tam da bu görseldeki karşılaşma ile hayatımıza girmişti .

Ve geçtiğimiz pazar günü dizinin 5. sezonunun ilk bölümü  yayınlandı. 


Bölüm Roger ve Brianna ' nın düğün sahneleri ile geldi - geçti demek yanlış olmaz ama çok özlemişim .



Karakterleri , mekanları , müziğini ve hikayeyi ...


Roger ve Brianna ' nın ilk tanışma sahnesi ...



 Ve Sevgili oldukları taze zamanlar  ...

Devamlılığı olan her şeyden çabuk sıkılırdım aslında . Seri kitaplar okuyamam , hala devam eden dizilerin yeni bölümünü beklemek istemem vs vs .

Ama bu dizi ile büyüyor , eş zamanlı farklı yüzyıllarda hayat yaşıyor gibi oluyorsunuz izlerken . 

Kitap okurken zihninizde bir dünya oluşturursunuz ya hani  , kitapları zaten çok başarılı evet ama dizi de aynı etkiyi , aitlik hissini fazlasıyla hissettiriyor size izlerken . 


Oyuncuların günümüz kostümleri ile dizi görüntülerini de aşağıya ekliyorum . Cast çalışmasının ve emeğin ne kadar belirgin olduğunu anlamak oyuncuların kostüm ve makyajlarını değerlendirerek de mümkün böyle dönem yapımlarında 


Sezon 5 / İlk Bölüm 

Sezon 4 

 Ve işte o kadro ...



Hayattan keyif alabileceğimiz ufak detaylar vardır ya hani bu dizi de benim için o detaylardan biri oldu birkaç yıldır .   Öyle yana yakıla yabancı dizi izleyemem - hem vaktim hem sabrım hemde her konuda diziyi izleyecek bir zevkim yok ama İskoçya ' ya yapmak istediğim ziyaretin temelini oluşturan bu harika İngiliz yapımı diziyi hem seveceğim galiba ... :)


Sizin de çok sevdiiğiniz , keyifle izlediğiniz diziler - filmler varsa yorumlarda belirtirseniz hepimize yeni fikirler vermiş olursunuz .

Sevgiler :)






















1 yorum:

  1. Bende 4.sezon 2. Bölüme geçtim bugün, çok severek izliyorum. Herkese tavsiye olsun benden de :) Bitmesine yaklaştım diye de üzülüyorum birazcık :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...