19 Şubat 2020 Çarşamba

Ragnarok Dizi Yorumu

gri lady

Malum Netflix hayatımıza girdi gireli izleyici profillerimiz de çeşitlendi. Ben ki televizyon izlemeyen biri olarak Netfilx sayesinde bambaşka dünyalara dalıp - başta hiç sevmediğim halde şimdi dizi izler , takip eder oldum . 

Ragnarok ta ilk sezonu 31 Ocak ' ta yayınlanmış , ilk sezonu altı bölümden oluşan Norveç yapımı bir Netfilx dizisi. 


Yukarıdaki görselde gördüğünüz gençler dizinin kemik oyuncu kadrosu.
Oyuncuların yaş ortalaması ilk etapta dizi hakkında ' ergen dizisi ' izlenimi verse de bu gençler öyle uyuşturucu alıp , orada burada sevişen tipler değil. Kaldı ki dizide cinsellik , şiddet gibi ögeler barındırır uyarısına rağmen rahatsız edici , abartılı sayılacak yakınlaşma sahneleri dahi bulunmuyor .



Peki ne var ?

 İki gencin anneleri ile birlikte taşındığı Edda adında muhteşem bir Norveç kasabası var . Buzulların eridiğine tanıklık ettiren , bu farkındalığı amaçlayan sahneler , yukarıda gördüğünüz çocuğumuzun yavaş yavaş sahip olduğunu hissettiği insan üstü güç ve algılama yeteneğinin ortaya çıkmasına yönelik merak uyandıran , konunun nereye bağlanacağını düşündüren sahneler var bol bol . 

Dizi Yorumuma gelirsek , yavaş tempolu , bol kuzey manzaralı , nefis doğa ve ilgi çekici konusu ile ben diziyi izlemekten keyif aldığımı rahatlıkla söyleyebilirim. Zaman zaman karanlık sahneleri bana Alacakaranlık filmini ve Vampir Günlükleri dizisini anımsattı. 

Konu itibari ile İskandinav mitolojini içeriyor ve bu tanrılar  vs konuları ilgi alanıma oldukça uzak olmasına rağmen Ragnarok sevdiğim beğendiğim bir yapım oldu . 

Bizim televizyonumuzda zengiz kız - fakir adam , töre olayları , patronu ile aşk yaşayan güzel kızlar vs vs temalar varken Netfilix televizyona açık ara çok iyi vr haklı bir rakip olmaya devam edecek . 



















7 yorum:

  1. ben de beğendim şu an sezon finalini izliyorum.

    YanıtlaSil
  2. SKAM dizisinden oyuncular var, ben de ciddi düşünüyorum bu dizi ile

    YanıtlaSil
  3. :) Çok tatlısın . Bence de ciddi düşün , seveceğini umuyorum .

    YanıtlaSil
  4. Fragmanı izlemiştim ama ilgimi çekmemişti şans verip bakacağım

    YanıtlaSil
  5. Netflix' e yeni merak sardım. La Casa de Papel, Messiah sırayla gidiyorum. Bu da güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  6. bu diziyi son günlerde çok duyar oldum, merak ediyorum ben de izlerim herhalde :)

    YanıtlaSil
  7. ilk sezonu beğendim ikinciyi bekliyorum..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...