21 Şubat 2020 Cuma

Ben Aslında Çok Zenginim

Evet , ben aslında çok zenginim ama bunu çoğu zaman unutuyorum . Zaman zaman düşünüp hatırlamam gerekiyor sadece  .


Mesela bana bir gün daha verildi bugün , çok şanslıyım . Aileme , sevdiklerime ve çevreme iyilik ve ışık saçma fırsatı bulabileceğim  ...



Evet kesinlikle çok zenginim , her sabah çıktığım evimden akşamına beni bekleyen iki oğlum ve dünyalar güzeli bir kediye sahibim .




Beni koşulsuz seven iki çocuğum ve yine koşulsuz sevdiğim canım annem babam sayesinde çok çok şanslı ve huzurluyum .



Çalışabildiğim bir işe sahibim mesela . Ve akşam evime gelip uzanabileceğim bir kanepeye sahip olmak en güzel zenginliklerden biri .

Hele ki sağlıklıysam . Sağlıklı olmaktan daha iyi bir zenginlik olabilir mi ?



Geceyi bir hastane odası yerine yatağınızda geçirdiyseniz bence siz de çok zenginsiniz .

Bu yazıyı okuyabiliyorsanız da öyle  ...




Demek ki bir bilgisayar yada telefona , üstelik bir de internete sahibiz .

Hala nefes alıyoruz . Hayattayız . Bu demektir ki hala düşünebilir , hayal kurabilir ve onlar için çabalayabiliriz.

Uğruna çaba sarfetmediğimiz hiçbir şeyin anlamı olmazken sadece şuan hayal kurabiliyor olmak ta zenginliğimize dahil edilemez mi sizce ?

































6 yorum:

  1. ne kadar güzel denk geldi şu güzel cümlelerin sözlerin şu aralar çok yorulmuş gönlüme 😊 çok şükür Rabbim herşeyin hayırlısını versin hepimize inşallah yüreğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. çok güzeldi okumak, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Tam da sahip olduklarım için şükretmeye, mutlu olmaya ve pozitif kalmaya çabaladığım bu dönemde o kadar iyi geldi ki bu yazı.. Bazen gerçekten unutuyoruz değerini. Ancak bir şeyleri kaybetmekten korktuğumuzda hatırlıyoruz. Biraz önce uzun yıllardan sonra ilk günlük sayfamı yazdım. Ve oraya korkularımı, psikolojik sorunlarımı değil hayallerimi, mutlu olduğum şeyleri yazmaya karar verdim sadece. Güç verdin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yapmak istediklerine , hayallerine odaklan Moria . Şükür günlüğü tutmak bana çok iyi gelmişti - hele ki aralıksız hergün yazmaya başladığım dönem bildiğin sevgi pıtırcığı olmuştum :)

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...