29 Mayıs 2014 Perşembe

KORKUYORUM.!.

Araştırdıkça içinden çıkamıyorum ; içinden çıkamadıkça araştırmaya devam ediyorum..
Okuduğum forumlar iyice kafamı karıştırdı..
Korkmuyorken ; korkmaya ..
Ameliyatı istiyorken , istememeye başladım..

Ameliyat değil ama asıl korkum..
Nedense burnumun ameliyattan sonraki alacağı şekil kadar endişelendirmiyor beni ağrısı, sızısı...
O kadar çok yazı okudum ki ; artık beynim sulandı..
Biraz daha okumaya devam edersem bir beyin ameliyatına da ihtiyacım olacak sanırım..
En büyük endişem , zaten hoş görününmeyen burnumun ; (ki genel bir değerlendirmeye alındığında profil dışında göze çarpan bir problemim yok ) ameliyattan sonra daha kötü görüneceği ya da en iyi ihtimalle aynı görüneceği..
Onca acıya katlanıp ta , ameliyat sonrası burnu aynı iğrençlikte kalan onlarca kişinin yazısını okudum..
Bütün bunları okumasaydım eminim daha mutlu mesut bir şekilde ameliyat günümü bekliyor olacaktım ama şu anda korku ve endişelerim tavan yapmış durumda..
Ameliyatla ilgili ya da çevremdekilerin nasıl hissettiğimi sormalarıyla ilgili hiç bir şey duymak istemiyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...