27 Mayıs 2014 Salı

VAMPİRELLA TAHLİLİ VE SERÇE BURUN OPERASYONU

Korkulu rüyam ; KAN TAHLİLİ..!
Uzun zamandır ne de güzel gitmez olmuştum hastanelere..
Malum ; Pinokyo' ya dönüştüğümden beri gitmek şart oldu..!
Bugün de bir devlet hastanesine gittim ..
Sonuç ; aynı ,aynı,aynı.........................
İllaki kıracaklar burnumu !!!!!

İğne fobim epeydir var zaten..
Taa çocukluktan bu yana ..
Bunu atlatabilmem için ; çocukluğuma inip kalçama o yanlış iğneyi monte eden sevimsiz hemşireyi bulmanız gerekiyor..

Bu arada; bugün sıra esnasında yaşadığım panikten az kalsın kalp krizi geçiriyordum..
Sıramı beklerken neredeyse bütün sülalemi arayıp,havadan sudan şeylerden bahsettim sırf paniğimi yok edebilmek için..
Ama pek başarılı olamadım her zamanki gibi..
Çok abartıyor gibi görünebilirim çünkü ; evet gerçekten abartıyorum..
Görüyorsunuz işte insan piskolojisinin oyunlarını...
Lanet olası bir hemşire tanırsınız ve artık hayatınızda etkisi asla azalmayan gül gibi "fobiler dizinine" sahip olursunuz..
İyi günlerde kullanınız efendim...

Kollarımızı deldirmek için beklerken, bir yandan da internetten iğne fobisini yenme yöntemlerini araştırıyorum..
Belki son dakikada bir kurtuluşa ererim diye..
Malesef ki aklıma yatan tek bilgi "müzik dinleyin" oldu..
Üç hemşireden en insani olanını seçip , sıramı beklemeye başladım..
Sıra bana geldiğinde sanki kan alma sandalyesi değil de , elektrikli sandalyeye oturuyor ve son dakikalarımı yaşıyor gibiydim..

Kadın kolumu lastikle bağlarken bende elim ayağıma dolanmış vaziyette kulaklığı kulağıma takmaya çalışıyorum..
Nerde lan bu kulak deliği!!!! " derkenn..
Bir karanlık oluştu , sonra müzik sesi geldi derinden...
Sesini de açsaymışım bari madem müzik le kafa dağatacağım...
Neyse çok derinlere inip te acıtasyon yapmaya gerek yok..
Yaklaşık beş tüp kadar kanımı emen vampirella bana " geçmiş olsun " dediğimde kan ter içinde kalmış vaziyette yüzüne anlamsızca gülümsedim ve hızla orayı terkettim.....


Sonuç ;
Bütün hazırlıklar tamamlandığında bana burnumu kıracakları günü söyleyecekler..
Ben o günü korku dolu gözler ve aklıma gelen türlü komplikasyon teorilerimle bekleyeceğim..


AMELE - YAT (Bkz:Ameliyat ) ' tan çıktıktan sonra ; BEN ...




2 yorum:

  1. ahahah , eveet fobiler , herkeste var değişik fobi. olsun ama başarmışsın. neden kırıyorlar burnunu yaaa , içten eğrilik mi var tıkanıp duruyo mu burnun. ben de olmuştum , hem de lokal anestezi ile ama çabuk geçti ;) korkma sonunda daha iyi olacak güven bana şekercim <3

    YanıtlaSil
  2. Evet canım , iç ve hafif dışında nefes almamı engelleyen kemik eğriliğim var ve bunu düzeltecekler..
    Bakalım ameliyatım Eylül'ün 17 . sinde..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...