28 Mayıs 2014 Çarşamba

ZAMANIN RENGİ AŞKTIR / IRIS JOHANSEN

Bu kitap elime , gelebilecek en güzel şekilde gelmişti..
Hediye olarak...

Bilim kurgu ve Polisiye kitap okumaktan sıkıldığım bir dönemde çok ta iyi gelmişti ...
Değerlendirecek olursak ;
Kitabın olay örgüsü genel itibariyle basit ve sonu tahmin edilebilir bir şekilde yazılmış.
Bir çok aşk romanında böyle olduğu için yazarı başarısız olarak değerlendirmek haksızlık olur yine de..
Sadece her aşk romanı okuduğumda , kitap bittikten hemen sonra konu ve olaylar o kadar basit ve yazılabilir gelir ki ; daha iyisini yapmaya çalışmadığım için ufaktan kendime kızarım..
Biliyorum , yazarım demekle olmuyor bu işler..
Bu yüzden yazdıktan sonra konuşalım bu konuları :)
Şimdilik yazılmış olanlardan "EN İYİLERİNİ " bulup okumaya devam edeceğim..

Kitaba gelirsek tekrar ;
Çoğu zaman hayranlık uyandıran bir spor dalı olan ; BUZ PATENİ ile içli dışlı oluyor , ne kadar disiplin gerektiren bir spor olduğunu anlıyorsunuz..
Buz patenine gönül vermiş Danyde ve onu küçük yaştan beri turnuvalara hazırlamaya kendini adamış Anthony..
Hikaye bu iki karakter arasındaki iletişim ile başlayıp ...
Öpüşmeyle son buluyor..

Eyvah!!!!!!!
Kitabın sonunu söyledim galiba !!!!!!

Şaka bir yana okurken keyif veren ..
Ama keyiften başka bir şey vermeyen , iyi sayılabilecek bir aşk romanıydı..
Okumayanlara , aşk romanı okumayı düşünenlere tavsiye edilir mi ??
Edilir...!
İyi okumalar dilerim..

KİTAP HAKKINDA ;

Sayfa : 240 sayfa
Orjinal Dili : Türkçe
Basım Tarihi : 2013
"Aşk için ne kadar sabredebilirsin?

Küçük yaşta yaşadığı zorluklara rağmen yeteneğine tutunarak zaman içinde başarılı bir sporcu olan Anthony, ailesini kaybeden Danyde gördüğü ışığın peşinden gider ve onun sorumluluğunu üzerine alır. Duygusuz ve içine kapanık Anthony için bu karar bir dönüm noktasıdır. Çünkü hayatına dahil ettiği bu kız ya onun için bir hayal kırıklığı olacak ya da sert bir kabuğun içine sığınmış bu adamı ödüllerin en büyüğüyle taçlandıracaktır
*****
Iris Johansenın neredeyse aynı kaderi yaşayan ancak birbirinden oldukça farklı karaktere sahip iki insanın hayata aşkla tutunuşlarını anlattığı bu roman, dolu dolu bir romantizm sunuyor."
-Küçük Bir Alıntı - 

Donuk bir biçimde, "Senden beni sevmeni beklemiyorum," dedi. "Kolay kolay sevilecek bir adam olmadığımı biliyorum. Hatta bunun imkansız bile bulabilirsin. Sana sadece istediğimi söylüyorum. Birbirimize verebileceğimiz başka şeyler de var. Seni istemedğin şeyleri yapmaya zorlamıyorum. Senden sadece bana ait olmanı ve bunu gerçekten yürekten hissetmeni istiyorum."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...