26 Mayıs 2014 Pazartesi

SINIRSIZ SEVGİ..

Sevdiğimiz bir çok şey , bir çok kişi var hayatımızda..
Ailemiz , sevgilimiz ,eşimiz , arkadaşlarımız ,çocuklarımız , kuzenlerimiz ,  iş arkadaşlarımız , kardeşimiz, kedimiz ,köpeklerimiz , komşumuz ya da daha farklı bir çok kişi..
Evet seviyoruz , burası buluştuğumuz ortak bir nokta ..
Ama nasıl seviyoruz..
Yukarıda saydıklarımdan hangisini sürekli ve sınırsız sevebilirsiniz ?
Burada çocuklarınızı ve anne babalarınızı ayırıyorum; çünkü çocuk ve aile belkide sahip olabileceğiniz tek karşılıksız sevgi kaynakları..
Bunlar dışında hayatımızda değer veriyor olduğumuz kaç kişiye sonsuz tahammül gösterebilir , bize kötü muamele yaptıklarında bunu hemen unutabilir ve eskisi gibi davranabilirsiniz ?

Ben inanmıyorum ki ; kin tutmak , unutmamak insanlığımızın fıtratında olsun..
Sevgi dili hepimizin ortak noktası , hepimizin derinlerinde sahip olduğu bir güç aslında..
Sadece bunu tercih etmiyoruz - edemiyoruz..
Siz sanıyor musunuz ki size haksızlık yapan birine tepki göstermek yerine yine aynı şekilde yaklaştığınızda , sevginizi hissettirdiğiniz de yaptığı kötülüğü tekrarlayacak ?
Ben hiç sanmıyorum..


Bunları yazıyor olmam tabi ki yapabildiğim anlamına gelmiyor..
Belki normal bir insandan çok daha fazla öfke dolu olabiliyor ya da zaman zaman çok acımasızca konuşabiliyorum...
Ama dilim sustuğunda  ; kalbimdeki öz konuşmaya başlıyor ve bana yapmış olduğum hataları bir bir hatırlatıyor..
Bugün bunları hatırladım ve unutmak istemediğim için de hemen paylaşmak istedim...
Her şey için çabalayan ben ;  artık daha iyi bir insan olabilmek için ve en önemlisi, bu tavrımı koruyabilmek için çabalayacağım..
Evet ; bunu yapacağım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...