19 Mayıs 2014 Pazartesi

PİNOKYO " ya "MERHABA" deyinn..

Yaklaşık 6 ay önce aniden burnumun ucunda sivilce görünümlü sert bir şey belirdi.O gün bu gündür de hala durur kendisi burnumun tam sol uç kısmında.
Yuvarlak mı yuvarlak garip bir kıkırdak sanırım,bakıldığında burnumun sol tarafının bağımsızlığını ilan edip , Pinokyo misali uzadığı çok çok belli..

İlk başta dalga falan geçen çok oldu , "yalan mı söyledin vesaireler.." "aa bak böyle giderse burnunun ucunu görebileceksin"ler..
Tam 6 ay geçti aradan..
İlk çıkışını dün gibi hatırlıyorum,,İş yerindeydim ve aynanın yanından geçerken bir ışık belirdi gözüme..
Dönüp baktım ve bir de ne göreyim..?
Brozlaştırıcı fondaten sürdüğüm yüzümde bir beyaz parlak nokta...!
İşte tam orada  ; burnumun ucunda...!!!!!!!
O gün, bugündür ;
her görenin "geçer,sivilcedir,hem sen söylemeyince belli olmuyor " dediği beyaz noktamdan sadece burun ameliyatı ile kurtulabileceğimi öğrendim.
Tamam madem illa bir masal kahramanına dönüşecektim ; deniz kızı olaydım..

Ya da saçlarım 5 metre olsaydı da Rapunzel deselerdi bana..........
Hiç olmadı hiç; 23 yaşından sonra Pinokyo olmak hiç yakışmadı bana..
Sihirli peri duy sesimi....
Hadi gel düzelt beni ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...