27 Haziran 2014 Cuma

MİM ' E DEVAM..

Öncelikle yüzlerce iyi bloger arasından beni bulmuş , beğenmiş ve mimlemiş olan sevgili içimdekiçatlakses'e teşekkürlerimi sunuyor , mim vasıtası ile yeni yeni arkadaşlıklar kurduğum için kendimi çok mutlu hissettiğimi belirtmek istiyorum..
Gelelim sorulara :)


1-)  Blog yazmak sana neler kazandırdı ?

Blog yazmaya başlayalı henüz çok  olmadı. Bu sebeple zamanla vereceğim bu cevap göreceli olabilir ve kazanımlarıma yenileri eklenebilir. Ama henüz iki aylık taze bir blog sahibi olarak ; daha çok okumaya ve daha çok araştırmaya başladığımı ve bu sayede genel bilgi seviyemin arttığını söyleyebilirim. Özellikle de bloğa eklentiler ekleme kısmını öğrenebilene kadar epey kafa patlattım :)

Ve diğer önemli husus , yeni yeni bloglar ve yeni süperr arkadaş adayları kazandırdı diyebilirim şimdiden..

2-) Ne tür kitaplar ve filmlerden  hoşlanırsın ?


Lise dönemlerimdeyken sadece fantastik kitaplar okur ve sadece yabancı komedi filmleri izlerdim. Bunun dışına çıkmaz , alternatifleri ilgimi çekemezdi..

Ama liseden hemen sonra ön yargılarımı yıktım ve şu anda sıralamam; kitap olarak öncelikli kişisel gelişim - aşk - macera - polisiye ; filmler için ise; komedi - macera - aşk - aksiyon olarak yerini aldı...


3-) Tekrar tekrar okuduğun bir kitabın var mı ?

Evet :) Harry Potter... Son kitabı olan Ölüm Yadigarları o zamanlar sevgilim , şimdi ise eşim olan adamın hediye ettiği için ekstra önemi vardı benim için ve bir yıl içinde tan 4 defa okudum aynı kitabı..


4-) Seni tanımlayan en iyi 5 kelime ?


Meraklı , Pozitif , hırslı , hassas ve son olarak yumuşak başlı görünmesine karşın bir o kadar da mağrur ve ani çıkışlar yapabilirim.

5-) Okumaktan en çok keyif aldığın blog içeriği hangisidir ? Kişisel - Moda - Yemek - Teknoloji ?

Kişisel :)

Şimdiyse bayrağı severek takip ettiğim blogerlara bırakıyorum ve vereceğiniz cevapları şimdiden merakla bekliyorum..
Sevgilerimle..

Titania
Dördüncü Tekil Şahıs
Deep
Yağmurun Dünyası
Bir Delinin Pembe Defteri
Ayseminedair
Melodram
Mor Rimel
Kreatif Başkan
İnsan Yavrusu
Birnewlondongüncesi
Ponti
Her Şeyden Konuşmalı
Bayan Vertigo
Bir Ağustos Böceği
Her Şeyin Bir Şeyi Var
Yazmadan Durmam
Merve'nin Gözünden
İpsiz Uçurtma

23 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Gri Lady; canım bebişim ya sağol :)
    Desene bir MİM var yine beni bekleyen :)
    Soruları beğendim; aksi halde cevaplamam:))) Hoş; bu zamana kadar cevaplamadığım bir MİM olmadı ama neyse:)
    Napayımmmm; sizleri kıramam ki:)

    P.S: Ay bu ne biçim yorum oldu; sanki dünyaca ünlü blogger'ım da sizi kırmıyorum gibi hahaha; çok güldüm kendime:)))

    P.S (Part2): Cevaplarını sevdim.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Blog yazmanın kazandırdıkları konusunda katılıyorum :)
    Ayrıca ben de harry potter'ı çok kez okudum senin gibi :D
    Çok teşekkür ederim mim için, en kısa sürede yapacağım :)

    YanıtlaSil
  4. Titania ; Harry Potter kardeşliği kurabiliriz desene..:) Mim'ini sabırsızlıkla bekliyorum..Seni de takipteyim :):) Öpüldün..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. ' Bir Delinin Pembe Defteri ' bende soruları sevdim ve vereceğin cevapları da sabırsızlıkla bekliyorum..
    Biliyorsun ; takipteyim :)

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim mim için, şehir dışına çıkıyorum haftaya döner dönmez hemen yapacağım, tanıştığımıza çok memnun oldum <3

    YanıtlaSil
  7. İyi yolculuklar diliyorum o zaman sana :) Ben de tanıştığımıza çok memnun oldum :) Mim i bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim Gri Lady
    Bu sayede güzel blogunu tanıma fırsatı buldum, çok memnunum :))
    En kısa zamanda yapıyorum mimi

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. İyi ki bu güzel mim'e beni de davet etmişsin böylece bloğunu görmüş tanımış oldum :) Harry Potter kardeşliğine katılmayı ben de isterim ;) Kitapları tekrar okumayı gözüm yemese de her yıl serinin tüm filmlerini tekrar tekrar izlerim. Cevaplarımla yakında karşındayım.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. öncelikle mim için çook teşekkür ederim :)) bu aralar blog aleminden epey uzağım o yüzden sizin varlığınızdan bihaberdim efenim özürlerimi dileyerek geç kalmış bi hoş geldinizi sizlere bir borç bilirim :))

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Gri Lady ben cevapladım mimi :)
    Çok teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil
  13. nacizhane önerim blog yazmaya hiç ara vermezsen ve blogger dostluklarına önem verirsen çok şey kazanabileceğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba ' Bak Bu Harika ' değerli yorumun için çok teşekkür ederim. Blog yazmayı çok seviyorum ve sizler gibi sevgi dolu ve yardımcı olmak isteyen arkadaşlar ile karşılaşınca yaptığım şeyin ne kadar doğru bir karar olduğunu bir kez daha anlıyorum. Aranızda olmaktan ve sizleri tanımaktan , içimi bloğum sayesinde dökmekten çok ama çok mutlu olduğumu da belirtmeden geçemeyeceğim :)
    Seni de takipteyimm:)

    YanıtlaSil
  15. http://birdelininpembedefteri.blogspot.com.tr/2014/07/ay-durun-yine-gec-kaldm-ihmalkarlgma.html

    Ben de yayınladım MİM'imiiii :) Çok severek cevapladım yinee:)

    Senden bahsetmeyi de ihmal etmedim elbet;

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  16. Bir Delinin Pembe Defteri; gördüm canım benimm ve cevaplarını da çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  17. http://herseydenkonusmali.blogspot.com.tr/2014/07/gri-ladyden-mim-gelmis.html Cevaplarım burada canım. Dilerim severek okursun. Tekrar teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  18. eneeee az önce yadım nereye gitti yazım. neyse du bi daha yazayım.
    mimlemişim haberim yok amaaaaaaa çok özür diliyorum . bu aralar procelerden kafamı kaşıyamadım. ama ben çok sevindiim yaaa . şu gezi yazımı bi bitireyim kopukluk olmasın en kısa zamanda senin ve şeymacımın mimlerini yapacağım. cevapların çok keyifliydi. eline sağlık. veeee koskocama teşekkürlereeeeeeer. ben çok mutlu oldum şimdi <3<3

    YanıtlaSil
  19. O zamannn heyecanla bekliyorum yanıtlarını..
    Böylece ben ve diğer takipçilerin seni daha yakından tanıyabileceğiz..
    Bu arada mimi bildiren bir yorum yazmıştım ben sana ama nolduki acaba :??? :)

    YanıtlaSil
  20. Biraz uzun bir süre sonra yazdım ama tam yazdım arkadaşım.
    Sevgiler

    http://ayseminedair.blogspot.com.tr/2014/07/blogger-olmak-ya-da-olmamak-butun.html

    YanıtlaSil
  21. mimin taze taze fırından çıktı şekerim blogumda ;) geç oldu ama sonunda oldu , tekrar teşekkürler koskocaman <3

    YanıtlaSil
  22. Kişisel blog mu :)
    Evet çok eğlenceli oluyor hele de sen kadar içtense :)

    YanıtlaSil
  23. Çok teşekkür ederim Muptezelim; ))

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...