25 Temmuz 2014 Cuma

Bekle Beni Eyy Tatil :)

Günlerden Cuma ..
Hem de ne Cuma !!
Ertesi gün tatil , Pazar' ı arife..
Hal böyle olunca , e tabi izin de söz konusuysa kim mutsuz olabilir ki haftanın son günü biterken..
Bugün çok yoğun bir gün geçirdiğim için yazmak istediklerimi yazamadım bloga..
Sadece göreceğiniz üzere şablonumu değiştirdim , bu konuda ayrıca fikirlerinizi arz ederim ama bir önemli husus var ki , inşallah çok güzel bir tatil olacak hepimiz için...
Hepimize dinlenebileceğimiz , bol bol eğlenip - gülebileceğimiz, keyifli ve dönüşte birbirimize anlatmamız gereken harika anılarla döneriz sahalara..
Hepinizi öpüyor ve mesainin 10 dakika sonra bitiyor olmasını mutlulukla karşılıyorum...
Bekle beni ey tatil , ben geliyorummmm :)))


4 yorum:

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...