23 Temmuz 2014 Çarşamba

Tatil Moduna Girip , Hala İşe Geliyor Olmak ...

Pazartesi gününden bu yana gün sayıyor olmak , İstanbul'dan çekip gideceğim tarihin hızlı gelmesine yardımcı olmasa da ' Son iki günn ' diyebilmek bile ayrı bir mutluluk sebebi benim için..
Çok uzun değil , sadece resmi bayram izni süresince olsa da işten kaçış planım ; bu süreyi Tenten ve oğluşumuzla güzel ve verimli geçirebilmeyi içeriyor sadece ...
Cuma akşamı bir an önce gelsinn ve arkamıza bile bakmadan uzaklaşalım bu şehirden istiyorum , ve hızlıca yol almak , deniz ve güneşin hakimiyet kurduğu doğal diyarlara...
Nereye mi gidiyoruz bu arada ??
Enez ' e ..
Yunanistan ' ın kıyısında uzanan güzel bir kasaba ve sahiline verilen ' altın kum ' ünvanını sonuna kadar hak  eden harika bir sahil şeridi..

İşte plan böyle canlar..
Bir an önce gelsin şu haftanın en sevdiğim günü olan ' Cuma ' da , bir deniz havası alıp , kendimize gelelim...



ENEZ

ENEZ KALESİ KALINTILARI

ENEZ ESKİ TÜRK MEZARLIĞI

SAROS KÖRFEZİ

ENEZ SAHİLİ

ALTIN KUM



ENEZ PLAJI

ENEZ SAHİL ŞERİDİ

7 yorum:

  1. ben de cumartesi akşamı gidiyorum bu sevmediğim şehirden :)
    şimdiden iyi tatiller... bu arada mimini yaptım,yarın blogumda görebilirsin,geciktim kusura bakmazsın di mi ?

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba minik mini güzel dileklerin için çok teşekkür ederim , umarım senin de tatilin çook keyifli geçer:)) Mimine hemen bakıyorum bu arada :)

    YanıtlaSil
  3. selam ben hala bu şehirden bir olaak yazıyorum bu yorumu ( fonda ağlama sesleri ....) eneze gitmeği yakın zamanda ben de istiyorum çnerebileceğiniz temiz bir otel var mı ?

    mail adresim soslubadem@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Soslu Bademcimm :)) Evet birkaç otel var ama butik otel olduklarından dolayı sadece kahvaltı veriyorlar diye biliyorum. Otel yerine , daha uyguna olan ve evler de çok güzel olduğu için sana ev kiralamanı öneririm.. Umarım en kısa sürede gidersin , eminim çok seveceksin..

    YanıtlaSil
  5. bende bloğuma beklerim :)

    http://www.soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...