21 Temmuz 2014 Pazartesi

CAN SIKINTISI MİMİ...

Pazartesi sendromu ya da tamamen farklı bir sebepten dolayı keyifsiz ve mutsuz hissettiğinizde bu ruh halinden nasıl kurtulursunuız , daha enerjik ve neşeli hissedebilmek için neler yaparsınız  ???

Evet bu mim tek soruluk ve günü kurtarmaya yönelik..
Şimdiden cevaplarınızı merakla bekliyorum ve takipte olduğum bütün bloger arkadaşlarımı mimliyorum...
İsmini yazmayı unuttuklarım da dahildir :)
Hepinize kocamann sevgiler , gelsin cevaplar :))


ATARLI HATUN
SWAKO KURONUMA
DÖRDÜNCÜ TEKİL ŞAHIS
DEEPTONE
PERSEPHONE
SULE M
HERŞEYİN BİR ŞEYİ VAR
DERDİN DERDİMDİR
NİSA I
ŞIMARIMTIRAK ÇİKOLATA
MOR RİMEL
PLAZA SESİ
MİNİK MİNİ
BİR DELİNİN PEMBE DEFTERİ
RÜMEYSA B.
İPSİZ UÇURTMA

11 yorum:

  1. Teşekkürler:) Yapacağım en kısa zamanda...:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Cevapladım bile :))

    YanıtlaSil
  3. http://birdelininpembedefteri.blogspot.com.tr/2014/07/tuzu-biberi-mim.html

    Teşekkür ediyorummm :) ben de cevapladımm!

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Bu akşam hemen yapıyorum bu mimi canım
    Teşekkkür ederim

    *Diğer mimin sırada. Unuttum sanma sakın

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Cevapladim bile,tesekkürler.

    sulemcafe.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Çok zor bir soruymuş en kısa sürede cevaplayacağım :))

    YanıtlaSil
  7. P.tesiyi kaçırdım ama olsun yine de cevaplarım :)
    Nasıl olsa her p.tesi aynı psikoloji :)
    Teşekkürler tatlım. :)

    YanıtlaSil
  8. Evet , biraz zor sarayım dedim bu kez :))

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...