24 Temmuz 2014 Perşembe

MİMLERİN EN GÜZELİ , KİTAP MİMİİİ :))

Miminde beni de unutmayıp , dahil eden DÖRDÜNCÜ TEKİL ŞAHIS ' a sevgilerimi sunar , bu güzel mim için teşekkür ederim..

Konusu itibari ile bu mimi çok sevdiğimi de belitmeden olmaz tabi :))
Gelelimm cevaplarıma..

♣Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Her gün :)) İşe giderken ve gelirken , aynı zamanda  misafirim yoksa ve dışarı çıkmadıysak evde de devam ederim akşamları..

♣En sevdiğiniz yazarlar?
Jk Rowling , Jrr Tolkien , Victor Hugo , Tolstoy , Debie Docember , Zülfü Livaneli , Robin Sharma , Aykut Oğut..

♣En beğendiğin kitaplar?
O kadar çok ki , şuanda hafızamı kaybetmiş gibi hissediyorum çünkü isimler aklıma bile gelmiyor :))
Ama öncelikli olarak kitap aşkımın başlangıç taşı ;Harry Potter ve Yüzüklerin Efendisi serileri..
Sonrasında klasiklerden ; Sefiller , Suç ve Ceza , İnsan Ne İle Yaşar? , Don Kişot ve Robinson Cruso , Grinin Elli Tonu , Bir Dilekle Başladı Herşey , Evrenden Torpilim Var , Sen Ölünce Kim Ağlar , Ferrarisini Satan Bilge , Senden Önce Ben , Çöl Çiçeği , Aşk Her Yerde , Zamanın Rengi Aşktır , Lanetli Talih , Gizli Anların Yolcusu , Kardeşimin Hikayesi , Aşk ...

♣Yerli/Yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?

Belli bir yaşıma kadar yerli yazarlara karşı bir ön yargım vardı ve asla yerli kitap okumazdım.. Bu ön yargımı da Elif Şafak ' ın 'Aşk' kitabı ile yıktım :)

♣Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
Harry Potter ve Grinin Elli Tonu  ,  Bir de Yüzüklerin Efendisi , ♣Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?

♣En son hangi kitabı okudun?

İlk Aşk , John Green..

♣Şu anda hangi kitabı okuyorsun?

Bir Gün - David Nicholls


♣Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?
Bence 'yeterli mi ' sorusunun haksızlık olabileceği kadar çok değerli ve emek verilmiş kitap blogları var.. Ve bu bloglara baktıktan sonra kararveriyorum ne okuyacağıma .. İyiki varlar :)


♣Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?

Kitap okumak , yerinde saymamak , kendimi tekrar etmemek anlamına geliyor benim için.. Okumazsan yeni bilgiler öğrenemem , farklı hayatlar tanıyamam... İlkokuldan bu yana severek yaptığım bu eylemi hayatımın sonuna kadar sürdürebilmeyi ve mükemmel bir kütüphane oluşturabilmeyi ümit ediyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...